کد خبر : 190021
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 11:46
-

برنده مزایده امتیاز شهرداری قرچک: دیر اطلاع دادند امتیازشان را نمی‌خواهیم/ همه بازیکنان ما رفتند

برنده مزایده امتیاز شهرداری قرچک: دیر اطلاع دادند امتیازشان را نمی‌خواهیم/ همه بازیکنان ما رفتند

برنده مزایده امتیاز تیم فوتسال دسته یکی شهرداری قرچک از انصراف خود بابت خریداری امتیاز این تیم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که حدود یک ماه قبل امتیاز تیم دسته اولی شهرداری قرچک به طور رسمی به مزایده گذاشته شده بود، چند روز قبل نام عمار مسافر به عنوان برنده این مزایده اعلام شد، یکی از چهره‌های معروف فوتسال کشور که از خریداری این امتیاز اکنون منصرف شده است.

عمار مسافر در گفتگو با Fut5al گفت: متاسفانه در حالی که یک ماه پیش مزایده برگزار شده بود تازه بعد از ۲۸ روز به ما اعلام کرده‌اند که شما برنده شده‌اید در حالی که من چندین بار هم زنگ زده بودم و گفتم اگر فروشنده نیستید حداقل پول بیعانه اولیه ما را بازگردانید اما هیچ اطلاعی به ما داده نمی‌شد.

او با اشاره به اینکه فروش این تیم حواشی‌ای در قرچک داشته، ادامه داد: داستان فروش تیم را مدام هفته هفته به جلو بردند و هر دفعه یک پاسخ به ما دادند تا جایی که ما تمرینات تیم را تعطیل کردیم و افشین کاظمی را به تیم‌های دیگر دادیم و از عقد نهایی قرارداد با مسلم رستمی‌ها نیز به خاطر این بلاتکلیفی منصرف شدیم. اکنون نیز این امتیاز به درد ما نمی خورد و منتظریم تا ببینیم قانون برای بازگرداندن بیعانه ما در عین تاخیر به وجود آمده چه حکم می‌کند.

این عضو باشگاه بوتاپلاس تاکید کرد: اسپانسر ما اخیرا یک امتیاز دیگر را از منبعی دیگر تهیه کرده است و به همین خاطر نیز دیگر نیازی به امتیاز شهرداری قرچک ندارد.

گفتنی است شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه مبل کریمی هم برای خریداری امتیاز به بوتاپلاس پیوسته و احتمال شراکت مالکان دو باشگاه در لیگ یک سال آینده در یک باشگاه واحد وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.