کد خبر : 190026
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 13:09
-

فرش‌آرا یکی از قدرت‌های فوتسال ایران است

محمدی : داوری مسابقه با راگا اتفاق خاصی نداشت / سایر بازیکنان جور مصدومان را کشیدند/کیفیت داوران ، نسبت به سال‌های پیش بهتر شده است

محمدی : داوری مسابقه با راگا اتفاق خاصی نداشت / سایر بازیکنان جور مصدومان را کشیدند/کیفیت داوران ، نسبت به سال‌های پیش بهتر شده است

گلر ملی‌پوش تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد با اشاره به افزایش سطح کیفی داوری در لیگ امسال، بیان کرد: اعتراضات به داوری از سوی تیم ما نبود. شاید در یکی دو صحنه سوت‌هایی زده شد که جو بازی را متشنج کرد، اما اتفاق خاصی نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گلر ملی‌پوش تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: در سه ثانیه آخر بازی با راگا مصدوم شدم و نمی‌توانستم نفس بکشم، اما خوشحالم که در نهایت با وجود تمام این سختی ها پیروزی این دیدار شدیم.

مسعود محمدی در خصوص برد تیمش مقابل راگای تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: یک بازی سخت را پشت سر گذاشتیم. تیم راگا بازیکنان بسیار خوبی دارد. مجتبی نصیری‌نیا، گلر حریف نیز در برابر فرش فوق‌العاده بود. این بازی برای ما حکم ۶ امتیاز داشت و خوشحالم که توانستیم با پیروزی خود را به بالای جدول نزدیک‌تر کنیم.

وی در خصوص مصدومیتش در اواخر بازی و همچنین نبود سه بازیکن کلیدی تیم، توضیح داد: اهل وقت تلف کردن در بازی نیستم اما در سه ثانیه انتهایی بازی، برای دریافت توپ پریدم که با بازیکن حریف برخورد کردم و از ناحیه آبگاه احساس درد کردم و اصلا نمی‌توانستم نفس بکشم. با وجود سه بازیکن مصدومی که داشتیم، دست سرمربی خالی بود اما سایر بازیکنان جور مصدومان را کشیدند.

گلر ملی‌پوش تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد با اشاره به افزایش سطح کیفی داوری در لیگ امسال، بیان کرد: اعتراضات به داوری از سوی تیم ما نبود. شاید در یکی دو صحنه سوت‌هایی زده شد که جو بازی را متشنج کرد، اما اتفاق خاصی نبود. کیفیت داوران جوانی که در این فصل قضاوت می‌کنند، نسبت به سال‌های پیش بهتر شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: فرش‌آرا تا الان باختی نداشته و امیدوارم در بازی بعد مس سونگون را شکست دهیم. برای برد و یک بازی خوب به تبریز می‌رویم. فرش‌آرا یکی از قدرت‌های فوتسال ایران است و توقع می‌رود جزو سه تیم برتر گروه شده و به مرحله بعد صعود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.