کد خبر : 190116
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 10:15
-

رضازاده:باید به داوران لیگ فرصت بدهیم / همیشه بازی‌های اول فصل مسابقات سختی است

رضازاده:باید به داوران لیگ فرصت بدهیم / همیشه بازی‌های اول فصل مسابقات سختی است

سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب گستر تهران گفت: در بازی مقابل هیأت اصفهان داور به خوبی مسابقه را مدیریت کرد و در مجموع باید به داوران لیگ فرصت بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب گستر تهران گفت: در بازی مقابل هیأت اصفهان داور به خوبی مسابقه را مدیریت کرد و در مجموع باید به داوران لیگ فرصت بدهیم.

معصومه رضازاده درباره آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان و برد ۶ بر صفر در هفته نخست مقابل هیئت فوتبال اصفهان گفت: همیشه بازی‌های اول فصل مسابقات سختی است، چون تیم در شرایط مسابقه نیست و بازیکنان هماهنگی لازم را ندارند، اما برای شروع مسابقات نتیجه خوبی گرفتیم.

وی افزود: در نیمه دوم مسابقه با اصفهان خیلی بهتر شدیم و کار‌هایی که از بازیکنان خواسته بودم به خوبی انجام دادند.
سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب گستر تهران در خصوص اعتراض اصفهانی‌ها به داوری گفت: باید به داوران فرصت بدهیم، قضاوت داوران در این مسابقه بد نبود، اما کمی زود دست به کارت می‌بردند.
وی افزود: اگر اصفهانی‌ها نسبت به داوری اعتراض دارند، باید بگویم که به فاصله ۳۰ ثانیه یکی از بازیکنان اصفهانی ۲ خطای بد داشت و باید اخراج می‌شد که با مدیریت داور اخراج نشد.
خانم رضازاده در پاسخ به این سؤال که اصفهانی‌ها معتقدند که دو بازیکن تیم رهیاب گستر باید اخرا ج می‌شدند، گفت: شاید هم باید اخراج می‌شدند!
منبع:خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.