کد خبر : 190172
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 15:09
-

لغو جام ملت‌های آسیا،به ضرر فوتسال ایران

لغو جام ملت‌های آسیا،به ضرر فوتسال ایران

گرچه سرمربی تیم ملی فوتسال از لغو جام ملت‌های آسیا ابراز خشنودی کرده اما این اتفاق چندان به سود نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا لغو شد و این بازی‌ها در سال ۲۰۲۱ نیز برگزار نمی‌شود.این رقابت‌ها قرار بود ابتدا به میزبانی ترکمنستان برگزار شود اما با همه گیری ویروس کرونا دو بار به تعویق افتاد تا کویت میزبانی آن را بر عهده بگیرد و با میزبانی این کشور هم زمان بازی‌ها دو بار تغییر کرد تا در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به لغو این بازی‌ها بگیرد.

به خودی خود لغو جام ملت‌های آسیا می‌تواند مثل تعویق یا لغو اکثر رویدادهای ورزشی تلقی شود اما از این بابت که این دوره از رقابت‌ها انتخابی جام جهانی۲۰۲۱ لیتوانی نیز بود این اتفاق در نوع خود عجیب است. کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که ساز و کار مشخصی را برای انتخاب پنج نماینده آسیا و معرفی به جام جهانی در نظر می گیرد که با هر ساز و کاری قطعا ایران یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی است با این حال لغو بازی‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا نباید چندان برای فوتسال ما خوشایند باشد.گرچه تیم ملی بدون دردسر راهی جام جهانی می‌شود اما حضور دراین مسابقات بدون آماده سازی مناسب به اعتبار فوتسال ما لطمه می‌زند.

سرمربی تیم ملی معتقد است چون تیم ملی آماده سازی مناسبی برای مسابقات جام ملت‌های آسیا نداشت لغو این بازی‌ها به سود ایران است چون شاید ممکن بود نتیجه لازم را در از این بازی‌ها نگیریم غافل از اینکه ما برای حضور در جام جهانی هم نمی‌توانیم آماده سازی مناسبی داشته باشیم. اردوها و فیفادی های تیم ملی پشت سر هم لغو می‌شود و حریفان تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی پیدا نشده است و با ادامه این شرایط تیم ملی بدون بازی مناسب به جام جهانی می‌رود حال آنکه در صورت برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا برگزاری شش هفت بازی در این تورنمنت خودش یک بازی تدارکاتی و آماده سازی برای تیم ملی تلقی می‌شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.