کد خبر : 190203
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 18:56
-

کشاورز: آماده رقابت با سن ایچ هستیم/لیگ غیرقابل پیش بینی است

کشاورز: آماده رقابت با سن ایچ هستیم/لیگ غیرقابل پیش بینی است

مربی راگا شهرری گفت : تمام عوامل باشگاه برای موفقیت تلاش می‌کنند و برای رسیدن به این هدف همدل هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز سرمربی تیم راگا شهرری اظهار داشت : با تمرینات خوبی که طی هفته گذشته پشت سر گذاشته‌ایم در حال حاضر برای مصاف با سن ایچ ساوه آماده هستیم.

وی افزود : تیم حریف را آنالیز کردیم و از نقاط قوت و ضعف آنها اطلاع داریم، این تیم تا به حال نتایج خوبی کسب کرده و جایگاه مناسبی در جدول دارد، امیدوارم با ارائه یک بازی زیبا نتیجه را به سود خود به اتمام برسانیم.

کشاورز با بیان‌ این‌که، شرایط در جدول دشوار شده است، افزود : امتیازات تیم ها بسیار نزدیک است و در حال حاضر چیزی در جدول قابل پیش بینی نیست، اما به مرور زمان جدول دچار تغییراتی خواهد شد اما ما به بازی سایر تیم ها توجه نداریم و تنها بر روی بازی تیم خودمان تمرکز کرده‌ایم.

کاپیتان سابق تیم ملی در خصوص شرایط باشگاه راگا بیان داشت : بازیکنان خوبی در تیم حضور دارند و به دنبال پیشرفت هستند، با توجه به اینکه که مدیریت باشگاه از ابتدا به تمام وعده های خود عمل کرده، مجموعه از لحاظ مسائل مالی دغدغه ای ندارد و همین موضوع به حفظ تمرکز تیم کمک می کند، قطعاً با تلاش و همدلی می‌توانیم در پایان فصل جایگاه مناسبی کسب کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.