کد خبر : 190397
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 - 19:44
-

اصغری‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

بازیکنان سن‌ایچ باغیرت و جانانه بازی را بردند/ تمام راگا را آنالیز کرده بودیم

بازیکنان سن‌ایچ باغیرت و جانانه بازی را بردند/ تمام راگا را آنالیز کرده بودیم

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ گفت: بازیکنان سن‌ایچ در بازی با راگا سر مقابل توپ گذاشتند و با غیرت و جانانه به زمین رفتند و بازی را از آن خود کردند.

جواد اصغری‌مقدم پس از پیروزی ۴ بر ۲ تیمش مقابل راگا تهران به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: واقعا بازی خیلی سختی بود که البته پیش‌بینی آن را می‌کردیم. شرایط جدول این بازی را حساس کرده بود و البته که تیم راگا تیم کاملا قابل احترامی بود که همگی از کادر فنی تا بازیکنان دوستان خوب ما بودند.

او ادامه داد: ما نسبت به حریف شناخت بسیار خوبی داشتیم و آنالیز خوبی هم از آنها داشتیم. سن‌ایچ در این بازی پخته‌تر و هماهنگ‌تر ظاهر شد که واقعا سهم تلاش و دوندگی بازیکنان در آن فوق العاده چشمگیر بود که باید به تک تک بازیکنانم خسته نباشید بگویم. ما از تمامی اتفاقات بازی با آنالیز دقیقی که داشتیم آگاه بودیم و هرگز شگفت‌زده نشدیم.

سرمربی سن ایچ در پاسخ به اینکه آیا قهرمانی نیم‌فصل برای تیم جوانش جذابیت داشته یا خیر؟ گفت: من باید از بازیکنانم باز هم تشکر کنم ما جدای از قهرمانی نیم‌فصل، تیم بدون باخت لیگ هم هستیم. شعار ما در سن‌ایچ این است که هر بازی عملکرد بهتری داشته باشیم و البته که باشگاه هم باید با تیم جلو بیاید و شرایط را مهیاتر کند.

گفتنی است سن‌ایچ ساوه جدای از تساوی با فرش‌آرا، سایر دیدارهای دور گروهی خود را با پیروزی های پرگل به پایان رسانده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.