کد خبر : 190589
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 13:31
-

احتمال لغو اردوی تیم ملی فوتسال در اسفند/ بازی با عراق در انتظار موافقت شورای برون‌مرزی

احتمال لغو اردوی تیم ملی فوتسال در اسفند/ بازی با عراق در انتظار موافقت شورای برون‌مرزی

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در صورت صدور مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، این تیم در بهمن به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته (سه‌شنبه) نشستی میان اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال و داود پرهیزکار برگزار شد و محمد ناظم‌الشریعه برنامه تیم ملی را تا شهریور سال ۱۴۰۰ ارائه کرد. پرهیزکار هم به‌زودی این برنامه را با آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال مطرح خواهد کرد تا برنامه نهایی مسابقات لیگ برتر و نیز اردوهای آتی تیم ملی تصویب شود.

مقرر شد اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در بهمن پابرجا بماند، اما برگزاری تمرین یا بازی دوستانه در اسفند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با لغو جام ملت‌های فوتسال آسیا در کویت، بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور هم لغو شد و ممکن است مسابقات لیگ برتر فوتسال در اسفند ادامه یابد.

محمد ناظم‌الشریعه ضمن تأیید این خبرها گفت: ما برنامه خود را با کمیته فوتسال هماهنگ کردیم که این کمیته در جلسه خود با جابری و هیئت رئیسه سازمان لیگ، تصمیم نهایی را می‌گیرند. این تصمیم به ما اعلام می‌شود و ما برنامه‌های خود را نهایی می‌کنیم. برای فیفادی بهمن یا در یکی از شهرهای جنوبی بازی دوستانه برگزار می‌کنیم، یا اینکه در جزیره کیش یا تهران اردوی تدارکاتی خواهیم داشت. عراقی‌ها به این دعوت پاسخ مثبت داده‌اند که زمان کمی داریم و باید ببینیم شورای برون مرزی مجوز می‌دهد یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.