کد خبر : 190568
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 11:05
-

مربیان تیم ملی لیگ را می بینند؟

انگیزه جوانان ، سرقفلی مسن ها را باطل می کند؟

انگیزه جوانان ، سرقفلی مسن ها را باطل می کند؟

روند امروز لیگ پس از گذشته نیمی از مرحله اول آن نشان می دهد که خبر های خوبی برای فوتسال در راه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، با انجام بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال ایران نیمی از راه تیم ها در مرحله اول این بازی ها طی شده است و حالا می توان اظهارنظر دقیق تری از وضعیت تیم ها و بازیکنان داشت.
سرمربی تیم ملی همواره و در پاسخ به عدم جوانگرایی در تیم ملی به لیگ اشاره و عدم استفاده از بازیکن جوان در تیم های لیگ برتری را دلیل آن دانسته این در حالی است که در برخی از دوره ها این مسیر از تیم ملی گذشته و حاصل آن موفقیت فوتسال ما در جام جهانی ۲۰۰۸ و ۲۰۱۶ بوده است که این کار با ریسک پذیری دو مربی خارجی یعنی جوراندیرو برزیلی و خسوس اسپانیایی بوده است . ولی به نظر می رسد لیگ امسال راه متفاوتی را طی می کند و این جوان ها هستند که تلاش می کنند تا دیده شوند و حتی مسیر انتخاب های ملی را تغییر دهند.
روند امروز لیگ پس از گذشته نیمی از مرحله اول آن نشان می دهد که خبر های خوبی برای فوتسال در راه است ؛ جوان های باانگیزه و پرتلاشی که با درخشش خود در حال محو کردن مسن های بی انگیزه ملی پوش هستند ، چون برخی ملی پوشان در این هفته ها بسیار بی انگیزه و ضعیف ظاهر شدند.
هر چند ارقام دریافتی جوان های با انگیزه درصد کمی از قرارداد ملی پوشان اسمی باشد ولی این جوانها هستند که گوی سبقت را از رقبای مسن و با انگیزه ربودند و حالا چشم انتظار هستند تا مربیان تیم ملی ترس از جوانگرایی را کنار گذاشته و با دعوت از ایشان مزد زحمات شان را بدهند و البته ملی پوشان هم بدانند که جایگاه تیم ملی سرقفلی کسی نیست و آنانی که تلاش نکنند و بی انگیزه باشند مزدی جز خداحافظی از پیراهن تیم ملی نخواهند داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

جوانگرایى شجاعت و دانش میخواهد که ناظم الشریعه ثابت کرده نه شجاعت دارد و نه دانش لازم را دارد که جوانگرایى کند بنابراین فوتسال ایران با ناظم الشریعه چهار سال هست که در جا مى زند

جلال چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

مشکل اصلى اینجاست که تیم ملى رو بازیکنان تیم اداره میکنند و ناظم الشریعه کاره اى نیست حالا شما دنبال جوانگرابی هستید ؟!!! جوانگرایى در تیم ملى تا زمانى که ناظم الشریعه باشد خواب و خیااال هست