کد خبر : 190629
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 18:55
-

فتحی: هنوز به آمادگی کامل نرسیده ایم / امیدوارم تمرینات تیم ملی زودتر شروع شود

فتحی: هنوز به آمادگی کامل نرسیده ایم / امیدوارم تمرینات تیم ملی زودتر شروع شود

کاپیتان تیم فوتسال بانوان رهیاب گستر تهران گفت: با وجود ناهماهنگی اول فصل تیم، توانستیم نتیجه خوبی در هفته اول کسب کنیم.

نارمیلا فتحی درباره تیم ملی فوتسال بانوان گفت: از تیم ملی خبر ندارم، چیزی درباره زمان آغاز اردو‌ها نشنیده ام، اما امیدوارم تمرینات تیم ملی زودتر شروع شود تا بتوانیم، برای بازی‌های آسیایی آماده شویم.

وی در خصوص آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان افزود: هفته اول بازی خوبی مقابل تیم هیئت اصفهان برگزار کردیم. در مجموع، چون تیم به هماهنگی کامل نرسیده است، کار در زمین گره می‌خورد، اما با توجه به تمریناتی که داشتیم و بازیکنان جدیدی که به ما اضافه شدند، توانستیم نتیجه خوبی بگیرم.

این بازیکن تیم فوتسال بانوان رهیاب گستر تهران گفت: در بازی مقابل اصفهان تقریبا توانستیم، ۵۰ درصد تاکتیک مربیان را اجرا کنیم. امیدوارم بتوانیم، در ادامه فصل بهتر از این کار کنیم و به هماهنگی لازم برسیم.

وی با اشاره به داوری مسابقه با اصفهان افزود: داوری این مسابقه خوب بود، اما برخی قوانین جدید وجود دارد که باید برای بازیکنان تعریف شود.

فتحی در خصوص زمان آغاز لیگ برتر فوتسال گفت: به علت شیوع کرونا مسابقات دیرتر شروع شد، اما زمان آن خوب است و از اینکه دوباره لیگ برگزار می‌شود، خوشحالیم. امیدوارم مسابقات را بدون آسیب به پایان برسانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.