کد خبر : 190587
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 13:00
-

مرتضایی: احتمالا یکی دو بازیکن در نیم‌فصل جذب کنیم

مرتضایی: احتمالا یکی دو بازیکن در نیم‌فصل جذب کنیم

سرمربی فرش‌آرا مشهد گفت: پخش نشدن مسابقات لیگ برتر فوتسال به ویژه بازی تیمی مثل مس سونگون که قهرمان آسیا شده، ظلم به فوتسال است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی در خصوص شکست تیمش مقابل مس سونگون در هفته ششم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: بازی پر فشار و زیبایی را شاهد بودیم. در ابتداء بازی جلو افتادیم و سپس مس سونگون نتیجه را جبران کرد. در انتها توانستیم دو گل دیگر را جبران کنیم و اگر فرصت بیشتری داشتیم، می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، اما متاسفانه بازیکنان کمی دیر خود را پیدا کردند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل شکست ما، نبود مهره‌های تاثیرگذار بود. محمد بیضایی، امین مجیدی‌پور و معین افشار را در بازی روز گذشته در اختیار نداشتیم. هرچند سایر بازیکنان تلاش کرده و جنگیدند، اما نبود این بازیکنان در شکست دیروز فرش‌آرا تاثیرگذار بود. اگر تمام بازیکنان خود را در اختیار داشتیم می‌توانستیم سومین پیروزی متوالی فرش‌آرا در خانه مس را رقم بزنیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد ادامه داد: مس سونگون برای پیروزی در این دیدار بسیار با انگیزه ظاهر شد. موقعیت‌های زیادی به ویژه در پنج دقیقه انتهایی خلق کردیم اما نتوانستیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

مرتضایی در خصوص عدم پخش زنده بازی‌های لیگ برتر فوتسال از تلویزیون خاطرنشان کرد: مس قهرمان ایران است اما هیچ تصویر و کلیپی از بازی‌های این تیم، به جز دو حرکت جوانمردانه تا شب گذشته منتشر نشده بود. این تیم میلیاردها تومان هزینه کرده است. وقتی تماشاگران نمی‌توانند در سالن حضور داشته باشند، چطور می‌توانیم توقع داشته باشیم که فوتسال ایران در جهان دیده شود تا بتوانیم علاوه بر جذب اسپانسر، جوانان را هم جذب این رشته کنیم؟ دیدار تیم اول و سوم لیگ برتر پخش زنده ندارد، در حالی که تمام بازی‌های فرش‌آرا در این فصل از صداوسیما پخش زنده داشته است.

وی گفت: باید بازی های تیمی که قهرمان آسیاست بیشتر دیده شود. تیم سن‌ایچ و مس رقبای مستقیم ما هستند که هیچ یک از بازی‌های آنان پخش زنده ندارد. جای شکرش باقی است که بازی‌های تیم سن‌ایچ از طریق لایو اینستاگرام پخش می‌شود. بازی‌ تیم‌هایی مانند ایمان سبز شیراز و راگا شهر ری پخش داشته اما نمی‌دانم چرا شبکه‌های استانی تیم‌های مس و سن‌ایچ، بازی تیم استان خود را پخش نمی‌کنند.

سرمربی فرش‌آرا مشهد در خصوص عملکرد تیمش در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: طبق هدف گذاری که داشتیم پیش رفتیم. امیدوارم در نیم فصل دوم نیز به همین صورت امتیازگیری کنیم. برنامه‌ریزی کرده بودیم که از هر بازی حداقل دو امتیاز کسب کنیم که در حال حاضر فقط یک امتیاز کمتر داریم. اگر همین روال در نیم فصل دوم تداوم یابد، از گروه خود صعود خواهیم کرد.

مرتضایی در مورد تقویت تیمش در نیم فصل بیان کرد: بازیکنان خوب و توانمندی داریم. اگر باشگاه پیشنهاد ما را بپذیرد احتمال جذب یک یا دو بازیکن وجود دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.