کد خبر : 190750
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 13:21
-

بازیکنانم به خودباوری نرسیده اند

کشاورز: از جذب بازیکن جدید استقبال می کنم / گلر سن ایچ باعث شد تا نتوانیم نتیجه را به نفع خود تغییر دهیم

کشاورز: از جذب بازیکن جدید استقبال می کنم / گلر سن ایچ باعث شد تا نتوانیم نتیجه را به نفع خود تغییر دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال راگای شهرری، گفت: حس می‌کنم کار همه تیم‌ها در نیم فصل دوم سخت‌تر است زیرا آنها به آمادگی بیشتری رسیده و در فُرم بهتری قرار دارند. «محمد کشاورز» روز پنجشنبه در خصوص دیدار تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه، اظهار داشت: بازی بسیار خوب و پرفشاری را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال راگای شهرری، گفت: حس می‌کنم کار همه تیم‌ها در نیم فصل دوم سخت‌تر است زیرا آنها به آمادگی بیشتری رسیده و در فُرم بهتری قرار دارند.

«محمد کشاورز» روز پنجشنبه در خصوص دیدار تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه، اظهار داشت: بازی بسیار خوب و پرفشاری را شاهد بودیم. این دیدار ۲ نیمه متفاوت داشت. نیمه اول تیم سن ایچ بهتر بازی کرد اما ما در نیمه دوم توانستیم با صحبتی که با بازیکنان داشتیم، کنترل بازی را بدست بگیریم.

وی ادامه داد: در این بازی توانستیم موقعیت‌های بسیار خوبی ایجاد کنیم اما بی‌دقتی بازیکنان و عملکرد بسیار خوب «سینا پرکاس» گلر تیم سن ایچ باعث شد تا نتوانیم نتیجه را به نفع خود تغییر دهیم.

سرمربی تیم فوتسال راگا افزود: تیم سن ایچ را به خوبی آنالیز کرده بودیم و از آن‌ها اطلاعات کامل داشتیم و در خصوص گل‌هایی که دریافت کردیم، با بازیکنان صحبت کرده بودیم اما خاصیت تیم های نوپا و جوان این است که کم دقتی پیش بیاید. با این حال به نظر من اگر کمی خوش شانس‌ بودیم، می‌توانستیم حداقل یک امتیاز از این دیدار بدست آوریم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در خصوص داوری این بازی، عنوان کرد: داوری مشکل خاصی نداشت و من نیز سعی می‌کنم در این مورد حرفی نزنم.

وی در مورد دلایل شکست تیمش در مقابل تیم‌های بالای جدول، گفت: به نظر من دلیل این موضوع، عدم خودباوری از سوی بازیکنان‌مان است. ما در دیدار با فرش‌آرا و سن ایچ موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما متاسفانه بازیکنان‌مان به این باور نرسیده‌اند که می‌شود تیم‌های بالای جدول را شکست داد.

کشاورز درباره نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: شرایط خرید بازیکن جدید منوط به تصمیم باشگاه و شرایط مالی موجود است و اگر مدیران راگا با این موضوع موافقت کنند، از این مساله استقبال می‌کنم. البته نقل و انتقالات هنوز شروع نشده و حرفه‌ای نیست که ما در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم. به طور حتم با باشگاه جلسه‌ای در این مورد برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتسال راگا در مورد کیفیت لیگ برتر در نیم فصل، گفت: سطح فنی لیگ خوب است اما عالی نیست. از تیم‌های گروه اول به طور کامل شناخت ندارم اما در بین تیم‌های گروه خودمان، سن ایچ و مس سونگون قدرتمند ظاهر شده‌اند. در لیگ امسال هیچ تیمی ضعیف نیست و به همین دلیل بازی‌ها غیر قابل پیش‌بینی شده است.

وی در خصوص حضور کادرفنی تیم ملی فوتسال در محل برگزاری دیدار تیم راگا و سن‌ایچ، عنوان کرد: خیلی خوشحال هستیم کا کادر تیم ملی بازی‌های لیگ را به طور دقیق دنبال می‌کنند. این اتفاق بسیار خوبی است چرا که بازیکنان تیم ملی از دل لیگ بیرون می‌آیند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال درباره نیم فصل دوم لیگ برتر، اظهار داشت: حس می‌کنم کار همه تیم‌ها در نیم فصل دوم سخت‌تر است زیرا تیم‌ها به آمادگی بیشتری رسیده و در فُرم بهتری قرار دارند.

کشاورز در خصوص وضعیت مصدومیت خود، گفت: خدا را شکر در حال حاضر مصدومیتم برطرف شده و امیدوارم با اضافه شدنم، بتوانم به تیم کمک کنم و در خدمت آن باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.