کد خبر : 190812
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1399 - 16:29
-

هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان ایران

شریف: بازیکنانم، نکات فنی را به خوبی اجرا کردند/ داور خطاهای ما را نگرفت

شریف: بازیکنانم، نکات فنی را به خوبی اجرا کردند/ داور خطاهای ما را نگرفت

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: بازیکنانم بخوبی نکات فنی و تاکتیکی را در زمین بازی اجرا کردند و پیروز میدان شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف بعد از پیروزی ۱۴ بر یک تیمش مقابل هیات فوتبال اصفهان اظهار داشت: در این دیدار، بازیکنانم کارهای تاکتیکی تمربن شده در هفته گذشته را در زمین اجرا کردند.

وی با بیان اینکه تا هفته سوم بازی ها در باره سطح فنی تیم‌ها نمی توان اظهارنظر کرد، افزود: در رقابت‌های فصل جاری، دیدار دوستانه نداشتیم و این بازی ها برای تبم ما مثل دیدارهای تدارکاتی بود تا به انسجام و هماهنگی لازم برسیم و کارهای تاکتیکی خود را مرور کنیم.

شریف با بیان اینکه در دیدار امروز نسبت به بازی های پیش عملکرد بهتری داشتیم، اظهار داشت: هیات فوتبال اصفهان از تیم جوانی بهره می‌برد که اگر با تجربه تر شوند در طول فصل، بازی های بهتری خواهند کرد.

وی افزود: در مورد داوری اظهار نظر نمی‌کنم ولی کیفیت کفپوش زمین باعث برخورد بیشتر شد که در چند صحنه، داور خطاهای ما را نگرفت.

وی با بیان اینکه کرونا در سطح داروی ها همانند بازی ها تاثیر گذاشته است، گفت: در سال های گذشته کلاس های قبل از شروع بازی ها برای داوران و تیم ها گذاشته می شد که امسال بصورت آنلاین برگزار شد.

شریف، میانگین سنی بازیکنانش را ۲۳/۸ سال اعلام کرد و افزود: افزود: در فصل جاری، از تیم جوانتر و بازیکنان بومی بیشتری بهره می بریم که امیدوارم جزو چهار تیم اصلی شویم و به فینال راه یابیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.