کد خبر : 191159
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 9:39
-

افضل: باید از نقاط ضعفمان درس عبرت بگیریم/ نام و نشان جایی در لیگ ندارد

افضل: باید از نقاط ضعفمان درس عبرت بگیریم/ نام و نشان جایی در لیگ ندارد

مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون گفت: امسال لیگ کیفیت بالایی داشته و مسابقات خیلی سخت است. جوان‌ها می‌جنگند و فکر می‌کنم نام و نشان جایی در لیگ ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل، مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از برتری ۵ بر ۴ این تیم مقابل سن ایچ ساوه اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و دو تیم فوتسال خیلی خوب و به نوعی روز دنیا را انجام دادند.

وی افزود: این بازی گل، دفاع، حمله و همه‌چیز لازم برای یک فوتسال را در خود داشت فقط حیف که بازی پخش مستقیم نداشت تا تماشاگران خوب آذربایجانی این بازی را دیده و از آن لذت ببرند البته بازی به شکل زنده از صفحه اینستاگرام باشگاه پخش شد.

مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به عملکرد خوب سن ایچ ساوه در این بازی خاطرنشان کرد: جا دارد به آقای اصغری مقدم به خاطر تیمی که درست کرده‌اند، تبریک بگویم. آن‌ها تاکتیکی که ارائه می‌کنند را به نحو احسن انجام می‌دهند.

افضل در خصوص نقاط ضعف تیمش در بازی با سن ایچ گفت: امیدوارم بتوانیم از نقاط ضعفی که در این بازی و بازی‌های قبل داشتیم درس عبرت بگیریم تا نقاط ضعفمان را برطرف کنیم و به آینده امیدوار باشیم چرا که کارمان روز به روز سخت‌تر می‌شود.

وی در خصوص بازگشت تیمش به بازی پس از دریافت گل اول خاطرنشان کرد: در روزی که ما شرایط خوبی نداشتیم و بازیکنانمان آمادگی لازم را نداشتند، بازی به خاطر شرایط جدول با استرس همراه بود. همین استرس باعث شد بچه‌ها تمرکز لازم را نداشته باشند، اگر این‌طور نبود، می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. البته اینکه در روزی که تمرکز لازم را نداشتیم برنده شدیم، خیلی خوب است و خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم بازی را برده و به صدر جدول نزدیک شویم.

افضل در پایان گفت: امسال لیگ کیفیت بالایی داشته و مسابقات خیلی سخت است. جوان‌ها می‌جنگند و فکر می‌کنم نام و نشان جایی در لیگ ندارد. یعنی اگر دوندگی، تلاش و تمرکز نداشته باشید، از کورس قهرمانی عقب می‌مانید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.