کد خبر : 191092
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 8:34
-

علیپور:بازیکنانم مصمم بودند که مقاومت را شکست دهند/ داوری تاثیری در نتیجه بازی نداشت

علیپور:بازیکنانم مصمم بودند که مقاومت را شکست دهند/ داوری تاثیری در نتیجه بازی نداشت

علیپور، سرمربی تیم فوتسال اهورای بهبهان بعد از برتری برابر تیم مقاومت البرز در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن علیپور، سرمربی تیم فوتسال اهورای بهبهان بعد از برتری برابر مقاومت البرز در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: ما از قبل می‌دانستیم که امروز بازی بسیار سختی داریم؛ آن هم برابر تیم خوب مقاومت البرز که از بازیکنان جوان و بسیار با ارزشی برخوردار است. فکر می‌کنم تیم مقاومت البرز هر چه دارد، از مسائل فنی است. بازیکنان این تیم سال‌های گذشته در باشگاه‌های مختلف بازی کرده‌اند؛ امسال در قالب تیم مقاومت البرز و زیر نظر کادر فنی با تجربه خیلی خوب کار می‌کنند و صدرنشین گروه اول هستند.

سرمربی تیم فوتسال اهورای بهبهان افزود: در هر صورت می‌دانستیم که بازی سختی داریم و به همین دلیل، بازیکنانم مصمم شده بودند که هر طوری شده است بازی امروز را با برد پشت سر بگذارند. تیم ما در ۲ هفته گذشته مسابقات لیگ، برابر گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری نتوانست نتیجه لازم را کسب کند و به اعتقاد من حقمان بود که از این ۲ بازی حداقل ۴ امتیاز داشته باشیم؛ اما متاسفانه با بدشانسی نتوانستیم امتیازی به دست آوریم. به هر حال در بازی امروز بازیکنانم با تمام توان موفق شدند ۳ امتیاز کامل را کسب کنند.

علیپور درباره عملکرد داور مسابقه بیان کرد: درباره داوری باید بگویم که در بازی هفته گذشته که تیم ما برابر شهروند ساری شکست خورد؛ تیم داوری بسیار خوب کار کرد و در بازی امروز هم من از شرایط داور مسابقه راضی بودم. به نظر من داوری تاثیری در نتیجه بازی امروز نداشت. من از همین جا به داورانمان خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم عملکرد آن‌ها هفته به هفته بهتر شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.