کد خبر : 191197
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 15:41
-

مربی گیتی‌پسند: از نتایج تیم در نیم فصل راضی نیستیم

مربی گیتی‌پسند: از نتایج تیم در نیم فصل راضی نیستیم

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، گفت: از نتایجی که در نیم فصل اول لیگ برتر کسب کردیم راضی نیستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد هاشم‌زاده درباره عملکرد تیم گیتی‌پسند در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال و پیروزی این تیم در نخستین دیدار نیم فصل دوم مقابل شهید منصوری قرچک اظهار داشت: در پایان نیم فصل اول در رده دوم جدول بودیم اما از نتایج کسب شده راضی نیستیم. توقع از گیتی پسند بالا است و امیدوارم که در نیم فصل دوم بتوانیم نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. البته در دیدار با شهید منصوری قرچک، عملکرد مناسبی داشتیم و توانستیم برد خوبی به دست بیاوریم تا نیم فصل دوم را خوب شروع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هدف گیتی پسند صعود به پلی‌آف به عنوان تیم اول گروه است؟ گفت: همه تلاش ما این است که به عنوان صدرنشین صعود کنیم؛ اما باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم. در بازی با مقاومت البرز بیش از ۲۰ موقعیت گل داشتیم که آنها را از دست دادیم. شما اگر بهترین تیم جهان هم باشید و موقعیت‌ها را از دست بدهید شکست می‌خورید. باید این شرایط را عوض کنیم.

مربی تیم فوتبال فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره اینکه آیا برگزاری لیگ برتر فوتسال به شیوه فعلی و در ۲ گروه خوب است یا خیر؟ گفت: همه دوست داشتیم که لیگ به همان صورت عادی و به شکل رفت و برگشت بین همه تیم‌ها برگزار می‌شد اما با توجه به شرایط کرونایی باید این طور برگزار شود و کاری هم نمی‌شود، کرد.

هاشم‌زاده در خصوص کیفیت لیگ نیز خاطرنشان کرد: در هفته‌های ابتدایی، بازی‌ها کیفیت چندانی نداشت اما رفته رفته شرایط بهتر شد. با توجه به اینکه بین لیگ پارسال و لیگ امسال فاصله زیادی به وجود آمد این موضوع طبیعی بود. از شهریور تمرینات را برای حضور در لیگ آغاز کردیم و بعد از ۴ ماه تمرین کردن لیگ آغاز شد و این واقعا خوب نبود.

وی در مورد دو قطبی بودن لیگ نیز گفت: این موضوع را اصلا قبول ندارم و در همین گروه ما چند تیم بسیار خوب و با کیفیت هستند که کارمان را سخت می‌کند. به نظر من دیگر لیگ برتر فوتسال از آن حالت چندقطبی درآمده و همه تیم‌ها مدعی هستند تا به پلی‌آف و حتی قهرمانی برسند. دیگر هیچ بازی آسانی در لیگ ما وجود ندارد.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال در قالب دو گروه هفت تیمی برگزار می‌شود.  این مسابقات به صورت رفت و برگشت است و در نهایت سه تیم برتر هر گروه صعود کرده و با یکدیگر برای قهرمانی رقابت می‌کنند.

در دیگر گروه این رقابت‌ها تیم‌های سن ایچ ساوه، مس سونگون، راگا تهران، ایمان شیراز، کوثر اصفهان، فرش‌آرا و ملی حفاری اهواز با یکدیگر همگروه هستند. در این گروه تیم فوتسال سن ایچ با ۱۶ امتیاز  و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به مس سونگون صدرنشین است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.