کد خبر : 191275
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 - 19:53
-

اختصاصی Fut5al از تصمیم جدید AFC:

برگزاری فوتسال جام باشگاه‌های آسیا تیر۱۴۰۰ در امارات/ دور مقدماتی جام ملتهای آسیا۲۰۲۲ به صورت مجتمع در مهر۱۴۰۰

برگزاری فوتسال جام باشگاه‌های آسیا تیر۱۴۰۰ در امارات/ دور مقدماتی جام ملتهای آسیا۲۰۲۲ به صورت مجتمع در مهر۱۴۰۰

برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۱ به میزبانی کشور امارات در سال ۱۴۰۰ قطعی شد.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری فوتسال ایران، با تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود لغو مسابقات جام ملتهای آسیا۲۰۲۱ ، رقابتهای قهرمانی باشگاههای آسیا در سال۲۰۲۱ مطابق با تصمیم جدیدAFC در تقویم این کنفدراسیون قرار گرفت که خبری بسیار خوب برای باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های فوتسال این فصل آسیا به شمار می‌آید.

بنا به تقویم جدید AFC مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاههای آسیا۲۰۲۱ در تاریخ ۱۴ تا ۲۵ جولای۲۰۲۱ مطابق با  ۲۳تیر تا ۳مرداد سال۱۴۰۰ به میزبانی امارات برگزار خواهد شد تا تیم‌های باشگاهی لیگ‌های آسیا با انگیزه بیشتری برای قهرمانی در این فصل لیگ‌های داخلی بجنگند.

اما در تغییرات جدید تقویم AFC پس از لغو مسابقات جام ملتهای آسیا۲۰۲۱ و اعلام برگزاری این مسابقات در سال۲۰۲۲ به میزبانی کویت، تاریخ دور مقدماتی آن در تقویم سال۲۰۲۱ گنجانده شده است. بنا به اعلام AFC این مرحله به صورت مجتمع و در  تاریخ۱۳ تا ۲۴ اکتبر مطابق با ۲۱ مهر تا ۲آبان سال۱۴۰۰ برگزار می‌شود اما میزبان هنوز مشخص نشده است.

گفتنی است کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که در مورد مسابقات زیر ۲۰سال آسیا و زنان آسیا متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.