کد خبر : 191337
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 15:58
-

حسینی: عیار هیات فوتبال خراسان رضوی مقابل مس مشخص می‌شود

حسینی: عیار هیات فوتبال خراسان رضوی مقابل مس مشخص می‌شود

بازیکن تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: بازی‌های زیادی با تیم مس رفسنجان انجام داده‌ایم و به خوبی از آنان شناخت داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه حسینی در خصوص دیدار آتی تیمش با مس رفسنجان در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و در دو بازی قبلی هماهنگ‌تر شده‌ایم، اما عیار تیم هیات فوتبال مقابل مس رفسنجان مشخص می‌شود. تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار خواهیم کرد.

وی افزود: بازی‌های زیادی با تیم مس رفسنجان انجام داده‌ایم و به خوبی از آنان شناخت داریم. با توجه به ارزیابی‌های انجام شده تمرینات خود را برگزار می کنیم تا بتوانیم نمایش خوبی مقابل این تیم در مشهد داشته باشیم. یکی دو بازیکن از تیم مس رفسنجان جدا شده اند، اما ترکیب این تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات چندانی نداشته است.

بازیکن تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص به ثمر رساندن ۲۴ گل در دو بازی نخست لیگ برتر فوتسال بانوان خاطرنشان کرد: خداراشکر توانستیم در دو بازی نخست عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم و کار سختی برابر نمایندگان اسفراین و اصفهان نداشتیم. امیدوارم بتوانیم روند خوب دو بازی نخست را در سایر بازی‌های لیگ برتر تداوم بخشیم.

حسینی در رابطه با این که تیم هیات فوتبال خراسان رضوی برای چه جایگاهی بسته شده، عنوان کرد: در این فصل بازیکنان جوان و باتجربه با هم تلفیق شده‌اند. تیم برای حضور در جمع سه تیم برتر ایران بسته شده، اما در تلاشیم تا عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.