کد خبر : 191561
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 - 13:23
-

با لغو جام ملتهای آسیا

هاشم زاده بعد از اتمام لیگ به تیم ملی بر می گردد

هاشم زاده بعد از اتمام لیگ به تیم ملی بر می گردد

کمیته فوتسال تصمیم دارد محمد هاشم زاده مربی سابق تیم ملی را دوباره به کادر فنی برگرداند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، اواخر شهریور ماه بود که محمد هاشم زاده مربی تیم ملی فوتسال تصمیم گرفت به دلیل مشکلات مالی از کادر فنی تیم ملی جدا شده و به عنوان دستیار وحید شمسایی به تیم گیتی پسند اصفهان اضافه شود.

بعد از این موضوع سرمربی تیم ملی اعلام کرد فعلا نیازی به تقویت کادر فنی ندارد. کادرفنی تیم ملی را هم اکنون محمدرضا حیدریان، جلیل دوران و میشائیل پطروس تشکیل می‌دهند.

حال شنیده می‌شود که سرمربی تیم ملی با کمک کمیته فوتسال در تلاش است تا هر طوری شده هاشم زاده را تا قبل از شروع جام جهانی به کادر فنی تیم ملی برگرداند. قرارداد محمد هاشم زاده با تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تا پایان فصل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نيروگاه شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

کسى که بخاطر پول !!! به تیم ملى کشورش پشت کرده چرا باید دوباره برگردانده بشه به تیم ملى ؟؟؟!!! ناظم الشریعه فقط دنبال درست کردن باند خودش در تیم ملى هست و داره آینده تیم ملى رو نابود میکنه کمیته فوتسال باید جلوى این کا بایستد وگرنه دیگه باید فاتحه فوتسال رو خواند

ناشناس شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹

مگر درفوتسال ایران قحط الرجال هست که این آقاى پولکى همه جا باید باشه؟؟؟!!! هاشم زاده اگر چیزى بلد بود گیتى پسند با این همه بازیکن ملى پوش الان این نتایج افتضاح رو نمى گرفت حالا چرا باید حتما در تیم ملى باشه یا اینکه به تیم ملى پشت کرد جاى تاسف داره !!!