کد خبر : 191721
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1399 - 17:27
-

حسین شمس خبر داد:

تیم ملی فوتسال به ۲ تورنمنت دوستانه در تایلند دعوت شد

تیم ملی فوتسال به ۲ تورنمنت دوستانه در تایلند دعوت شد

با اعلام عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، شاگردان محمد ناظم‌الشریعه به دو تورنمنت دوستانه فوتسال در تایلند دعوت شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران فیفادی بهمن ماه را در شرایطی پشت سر گذاشت که شاگردان محمد ناظم‌الشریعه به اردوی تمرینی بسنده کردند و در دیداری دوستانه به میدان نرفتند. با این حال مطابق گفته عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، تیم ملی ایران به دو تورنمنت در تایلند دعوت شده است.

حسین شمس در این مورد گفت: تیم ملی ایران به دو تورنمنت در تایلند دعوت شده است که امیدوارم بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم. یک تورنمنت در خرداد ۱۴۰۰ در جنوب تایلند و دیگری در مرداد سال آینده در بانکوک برگزار خواهد شد. تورنمنت جنوب تایلند، شش جانبه خواهد بود و تاکنون حضور تیم‌های ایران، نروژ و دو تیم از تایلند در این مسابقات قطعی شده است. سال گذشته هم تیم جوانان ایران به تایلند رفت و بازی‌های بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.

وی درباره دیگر مسابقاتی که شاگردان ناظم‌الشریعه به آن دعوت شده‌اند، تصریح کرد: تورنمنت دوم هم با حضور ۱۶ تیم در بانکوک انجام می‌شود که یک جام جهانی کوچک به شمار می‌رود. بیشتر تیم‌های این مسابقات از قاره آسیا خواهند بود، اما از همه قاره‌ها در این تورنمنت شرکت می‌کنند. رقابت بسیار خوبی خواهد بود که با موافقت ناظم‌الشریعه، تیم ملی ایران در آن حضور می‌یابد.

«باید دعا کنیم کرونا فروکش کند و واکسن‌ها زده شود تا امنیت بیشتری برقرار شود.»، عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ضمن بیان این جمله اظهار داشت: با توجه به اینکه تایلند تمام هزینه‌ها را پرداخت می‌کند، هزینه چندانی برای فدراسیون فوتبال ایجاد نمی‌شود و امیدوارم مدیران جدید فدراسیون، هر دو سفر را تأیید کنند.

شمس در مورد دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و هلند خاطرنشان کرد: این کشور از ما دعوت کرد که این موضوع به خاطر شیوع کرونای انگلیسی متوقف شده است. ویکتور هرمانس سرمربی تیم ملی هلند، پیش‌تر هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشته و خودش واسطه برگزاری این مسابقه است. او قول داده است این سفر حتماً انجام شود، اما فکر می‌کنم به خاطر کرونای انگلیسی منتفی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.