کد خبر : 191763
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 - 14:07
-

کریم منصوری در گفتگوی تفصیلی با Fut5al :

انحلال منصوری؟! به این شایعات توجه نکنید/ استعفای سهم‌الدینی پذیرفته نشده/ مشکلی با جدایی بازیکن نداریم/ دلسوزان قرچک علیه‌ش تبانی کردند!

انحلال منصوری؟! به این شایعات توجه نکنید/ استعفای سهم‌الدینی پذیرفته نشده/ مشکلی با جدایی بازیکن نداریم/ دلسوزان قرچک علیه‌ش تبانی کردند!

مالک باشگاه منصوری قرچک هر گونه شایعه انحلال تیمش را رد کرده و خبر از ادامه تیمداری پرقدرت این تیم در ادامه لیگ‌برتر داد.

کریم منصوری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق گفت: برخی شایعات در فضای مجازی ما را به یاد فضاسازی و جوسازی رسانه‌های غربی علیه مملکت‌مان می‌اندازد که هیچگونه پایه و اساسی نداشته و با هدف ساخته و ترویج داده می‌شود. من ابتدا می خواهم که هواداران منصوری به شایعات هدفدار علیه تیمشان توجه نکنند.

او ادامه داد: ما همانطور که قبلا هم گفتیم امسال بنا به شرایطی که پیش آمد داعیه قهرمانی نداریم بلکه با دیر آمدن تیم به صحنه لیگ‌برتر، قصدمان حضور در میانه جدول بوده است. متاسفانه مسائلی علیه ما انجام دادند که کار را سخت کرد اما نگران نیستیم و با اینکه ابتدا بنا بر ورودم به این شکل نبود اما کنار تیم ایستاده و مرعوب نمی‌شویم.

 

*در ورامین والیبال به فوتسال ارجحیت داشت

مالک باشگاه منصوری با مرور بازگشتش به فوتسال گفت: بازگشت من به فوتسال به خاطر دعوتی بود که از ما کردند. فرماندار ورامین که انسان بسیار محترمی هم هست با من صحبت کردند که از برند منصوری استفاده کنیم و ستارگان را تبدیل به منصوری کنیم. در جلسه‌ای در دفتر ایشان تا ساعت۱۱ شب صحبت کردیم و امکانات ورامین را بررسی کردیم.

منصوری با اشاره به اینکه سالن ورامین و قرچک را خودش ساخته است، افزود: سالن والیبال ورامین و هفتم تیر قرچک را من ساختم اما بررسی کردیم و دیدیم که در ورامین کنتاکت شدیدی بین والیبال و فوتسال است و در این شهر والیبال ارجح است ضمن اینکه ورامین امکانات مورد نیاز فوتسال را ندارد. بنابراین پیشنهاد دادیم که به قرچک برگردیم. در جلسه‌ای که با حضور محسن کهزادی و با حضور شهردار قرچک داشتیم آنها گفتند حمایت می‌کنیم و هیچ شرطی هم نگذاشتند و فقط گفتند که اسم قرچک را در ورزش کشور حفظ کنیم.

 

*کسانی دلسوز قرچک شده‌اند که علیه‌ش تبانی کردند!

وی با بیان اینکه در این جلسه به صراحت اعلام شد که شهرداری قصد تیمداری در فوتسال را ندارد، تصریح کرد: گفتند قصد تیمداری نداریم و می‌خواهیم تیم شهرداری قرچک را هم بدهیم برود چون خاطرات خوشی نداریم. گفتیم شما برای تیمداری منصوری یک و نیم میلیارد کمک کنید اما گفتند یک میلیارد بیشتر به شما کمک نمی‌کنیم که در نهایت قبول کردیم.

کریم منصوری با بیان اینکه ۶۰میلیون صرف بازسازی سالن هفتم تیر قرچک کرده، گفت: رفتیم و سالن هفتم تیر را دیدیدم که از تور دروازه تا کف‌پوش، پرده، نور و … مشکل دارد و مبلغ ۶۰ میلیون خرج کردیم و همه را بازسازی کردیم. چون خودم عضو هیات‌رئیسه بودم می‌دانستم که با شرایط قبلی این سالن مورد تایید فدراسیون قرار نخواهد گرفت.

او با ابراز تاسف از تغییر برخوردها با منصوری در قرچک مدعی شد: روزی که به قرچک آمدیم با حضور امام جمعه و اعضاء شورای شهر قرچک، گوسفند جلوی پای ما قربانی کردند. مسئولان سخنرانی کردند و دکتر سهم‌الدینی هم از طرف ما سخنرانی کرد اما بعد از آن با آمدن‌مان کسانی که با تیم لیگ یکی شهر منافع‌شان گره خورده بود ناگهان علیه ما شدند و کسانی برای قرچک بومی و دلسوز شدند که علیه قرچک تبانی کرده بودند. آنها را کنار خودشان آوردند.

 

*هر چه تعداد تیم‌های قرچک بیشتر باشد، بهتر است

مالک باشگاه منصوری با بیان اینکه علم مخالفت را علیه این باشگاه بلند کرده‌اند، گفت: بحث مدیران غیربومی را مطرح کردند در حالی که آقای سهم‌الدینی بچه محمدآباد قرچک است. بحث بنیاد شهید را وسط آوردند در حالی که آقای سهم‌الدینی برادر و فرزند شهید و من نیز برادر شهید هستم اما تاکنون چیزی نگفته بودم. متاسفانه کسانی علیه ما برخواستند که دنبال منفعت شخصی بودند. به شخصه نشان دادم که دنبال منافع فردی نیستم. از نظر من هر چه تیم در قرچک بیشتر باشد بهتر و به نفع شهر است به شرط آنکه نگاه عادلانه‌ای هم حکمفرما باشد.

 

*بومی‌گرایی به این سرعت، شدنی نیست

منصوری با تاکید بر اینکه روز اول هیچ شرطی برای حضور منصوری در قرچک گذاشته نشده متذکر شد: هیچ شرطی برای من نگذاشتند اما وقتی تیم راه افتاد گفتند تیم باید بومی شود و دوم اینکه اسم تیم منصوری شود. نام تیم که در کمیسیون ماده۵ عوض می‌شود و مشکلی نیست اما مگر می‌شود یک تیم را از ریشه بومی کرد؟ شما همین تیم لیگ یکی را ببینید چند بازیکن بومی دارد. این کار بومی شدن در بازه کوتاه مدت اصلا شدنی نیست.

کریم منصوری با تاکید بر اینکه در حق تیمش اجحاف بزرگی شده است تصریح کرد:. برخی فقط فکر می کنند در حال خدمت به قرچک هستند در صورتی که آبروی یک تیم ۲۰ساله را بردند. ما که آدم‌های ضعیفی نسیتیم و آستین‌ها را بالا زده‌ایم چون عادت داریم که به ما ظلم کنند. هر سال عددی را مشخص می کردند و ۳۰درصدش را هم نمی‌دادند اما بروید ببنید برای شهرداری قرچک ۵۰۰میلیون تومان تصویب شد اما برای این تیم دو و نیم میلیارد خرج کردند.

او افزود: کاشکی مردانه بگویند آقای منصوری ما از شما خوشمان نمی‌آید. من اگر اینجا هستم به خاطر بچه‌هایی است که در این شهر وقتی منصوری می‌بازد گریه می‌کنند و تعصب دارند. من مسئولینی که در حق تیم جفا کردند را به خدا واگذار می‌کنم.

کریم منصوری همچنین خبر از عدم پذیرش استعفای سهم‌الدینی داد و متذکر شد: ایشان استعفا داد و نپذیرفته‌ایم البته که ایشان حق دارد. سهم‌الدینی می‌گوید اکثر مخالفت‌ها به دلیل وجود من است و به همین خاطر علیه تیم جوسازی می‌کنند. ما جلساتی آنلاین داشتیم و در حال رتق و فتق مشکلات هستیم.

 

*انصاری‌فرد مشکلات آن تیم بانوان را گردن تیم ما انداخت

مالک باشگاه منصوری با تاکید بر اینکه از ابتدا قرار نبوده که جز در اختیار قرار دادن برند منصوری کاری انجام دهد، گفت: در واقع ما وسط ماجرا افتادیم، من برنامه‌ریزی و هدفی برای ورود به این شکل نداشتم و قرار هم نبود که ریالی خرج کنم اما در نهایت با اتفاقاتی که افتاد تیم را در هر حالتی نگه می‌داریم. متاسفانه مشکلات قبلی سوار بر این تیم شد. آقای انصاری‌فرد تیم بانوان را گردن ورامین انداخته بود که سه بازی شرکت کرده و منحل شده بود اما کمیته تعیین وضعیت علیه تیم ما حکم داد و همین شد که پنجره تیم بسته شد و چهار بازی اول‌مان را نتوانستیم ثبت قرارداد انجام دهیم.

او در خصوص خبر جدایی چند بازیکن از منصوری نیز واکنش نشان داده و خاطرنشان کرد: ما تصمیم گرفتیم که دو سه بازیکنی که به تناوب در هر بازی روی سکو می‌نشینند و پیشنهاد دارند را بگذاریم بروند. تیم ما تقریبا در یک سطح است و جدایی چند بازیکن ضربه‌ای به تیم محسوب نمی‌شود. ضمن اینکه ما امسال هدفمان قهرمانی نیست و سعی می‌کنیم با یک جایگاه مناسب به سال آینده فکر کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.