کد خبر : 191787
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 10:55
-

خبیری: آماده مصاف با مقاومت البرز هستیم/ سازمان لیگ فوتسال می توانست از فرصت لغو جام ملت ها برای برنامه ریزی بهتر لیگ استفاده کند

خبیری: آماده مصاف با مقاومت البرز هستیم/ سازمان لیگ فوتسال می توانست از فرصت لغو جام ملت ها برای برنامه ریزی بهتر لیگ استفاده کند

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با اعلام آمادگی تیمش برای مصاف با مقاومت البرز گفت: سازمان لیگ فوتسال می توانست از فرصت لغو جام ملت ها برای برنامه ریزی بهتر لیگ استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری اظهار داشت: با توجه به گروه بسیار سختی که در آن قرار گرفتیم و شروع خاص شهروند در این فصل، نتایج نیم فصل اول نسبتاً خوب و راضی کننده بود. تیم جوانی داریم که در کنار چند با تجربه هفته به هفته هماهنگ تر و بهتر ظاهر شدند و شناخت متقابل آنها از کادر فنی هم هر چه گذشت بیشتر شد.

وی با بیان اینکه سازمان لیگ فوتسال میی توانست با شیوه بهتری نیم فصل دوم لیگ برتر را برنامه ریزی نماید گفت: از قبل با امیدواری فراوان برای تعطیلات بین دو نیم فصل برنامه ریزی کرده بودیم تا از آن به نحو احسن استفاده کنیم اما با برگزاری لیگ برتر امیدها در این بازه زمانی، برنامه ریزی هایمان بهم ریخت. تیم های لیگ برتری در رده بزرگسالان چندان متکی به بازیکنان رده امید نیستند اما برعکس نیمی از تیم ما در تیم امید عضویت دارند، از طرفی دو سه بازیکن مصدوم هم داشتیم و حضور مراد ناظی در اردوی تیم ملی همه و همه باعث شد تا تمرینات نیم فصل ما با ترکیب ناقص و بعضاً با ۵ ، ۶ بازیکن بزرگسال و چهار پنج نفر هم از رده جوانان برگزار شود و عملاً با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ، تعطیلات نیم فصل را از دست دادیم.

سرمربی شهروند ساری تصریح کرد: اینکه اولویت برنامه ریزی های سازمان لیگ اردوها و مسابقات تیم ملی فوتسال باشد، خوب است اما نباید به گونه ای باشد که باشگاه ها متضرر شوند. بعد از اینکه جام ملت ها لغو شد انتظار این بود که هیأت رئیسه سازمان لیگ جلسه ای فوری برگزار می کرد تا اولاً تعطیلات نیم فصل را افزایش می داد و ثانیاً فاصله زمانی مسابقات را از ۵ روز به یک هفته می رساند.

وی با اشاره به سختی ها و مشکلاتی که برگزاری مسابقات بصورت ۵ روز یکبار برای تیم ها به وجود می آورد، اذعان داشت: مسافت زیاد بین شهرها باعث خستگی بازیکنان و در نهایت آسیب دیدگی آنها شده و با وجود لغو جام ملت ها که سازمان لیگ دست بازتری برای برنامه ریزی داشت، بازهم می بینیم که تغییری در برنامه لیگ ایجاد نشده و قرار است مسابقات فشرده برگرار شود به گونه ای که ما ظرف ۱۱ روز سه بازی سنگین مقابل مقاومت البرز، کراپ قزوین در خارج از خانه و مجدداً شهید منصوری در ساری خواهیم داشت.

خبیری با بیان اینکه همیشه مسابقات نیم فصل دوم به مراتب از نیم فصل اول سخت تر بوده در خصوص دیدار این هفته تیمش برابر مقاومت البرز گفت: برای شروع دور برگشت و تا قبل از بازی مقابل مقاومت البرز مجموعاً ۳ جلسه تمرین با تمامی نفرات مان داشته و داریم اما مشکلی برای این دیدار نخواهیم داشت. مقاومت امسال با بازیکنان خوبی که جذب کرده، کادر فنی و مدیریتی خوبش تیم متفاوتی نسبت به سالهای گذشته نشان داده و مدعی صعود در این گروه سخت است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آنالیزی که از تیم مقاومت داشته ایم تمرین کردیم و خودمان را مهیای این بازی نمودیم و قطع به یقین در خانه به هیچ چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم چرا که به سه امتیاز این دیدار نیاز حیاتی داریم. همه بازیکنان از لحاظ فنی و روانی در آمادگی کامل بسر می برند و مترصد کسب سه امتیاز این مسابقه حساس هستند.

خبیری در پایان ابراز امیدواری کرد در روز بازی با مقاومت البرز طبق قولی که به هواداران پرشور شهروند ساری داده شده بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را انجام دهند تا با کسب دومین برد شهروند در لیگ دل هواداران شاد شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروى چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

این تیم با وجود خبیرى و طالبى به هیچ جا نمیرسه
کاندید اول این گروه براى پلى اف سقوطه شک نکن
هم البرز رو میبازه هم قزوین رو
حالا بشینین ببینین
اقاى نجاریان همین الان به فکر کادر جدید باش تا دیر نشده
همین الان هم دیره
اینا این کاره نیستن