کد خبر : 191834
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 17:17
-

رستمی: بازی برابر مس سونگون، سخت ترین دیدار ما در لیگ است

رستمی: بازی برابر مس سونگون، سخت ترین دیدار ما در لیگ است

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: با وجود بازیکنانی که جذب کردیم همچنان جای خالی در لیست داریم و این نشان می دهد چقدر تیم ما عقب است اما این دلیل نمی‌شود در برابر تیم های دیگر به راحتی امتیاز از دست بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران سعید رستمی، در خصوص شرایط تیمش اظهار کرد: حدود ۱۲ روز در تعطیلات نیم فصل توانستیم برای بازی با مس سونگون آماده شویم. بازی گذشته برابر راگا، بازی سختی بود و از لحاظ نتیجه برای ما خوب نبود و بچه‌ها از نظر روحی روانی شرایط خوبی نداشتند و ۵ روزی برای ریکاوری ذهنی بازیکنان وقت گذاشتیم و همچنین چند جلسه تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشتیم.

وی در ارتباط با عملکرد تیم کوثر در نقل و انتقالات افزود: در نیم فصل نخست یکی از بازیکنان را به دلیل شرایط فنی نامناسب کنار گذاشتیم. ابتدا محسن سادات تبار را و سپس محمدرضا رحمان نیا را جذب کردیم. با توجه به نیاز تیم و مصدومینی که در این پست داشتیم، رشید قلی پور را نیز به تیم اضافه کردیم. رشید قلی پور از بازیکنان خوب و باتجربه لیگ برتر است و امیدوارم این فصل برای خود او خوب باشد و مواردی که ما مدنظر داریم را پوشش دهد.

رستمی ادامه داد: تست خوبی از بازیکنان بومی استان اصفهان گرفتیم و دو بازیکن زیر ۲۳ سال و امید نیز در کنار ما قرار گرفتند و با توجه به تفکرات مدیریت باشگاه و کادر فنی اگر شرایط بازی داشته باشند در نیم فصل دوم از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

نتوانستیم به خوبی بازیکن جذب کنیم
سرمربی تیم کوثر خاطرنشان کرد: با وجود بازیکنانی که جذب کردیم همچنان جای خالی در لیست تیم داریم و این نشان می‌دهد تیم ما چقدر عقب است و متأسفانه نتوانستیم به خوبی بازیکن جذب کنیم اما این دلیل نمی‌شود به راحتی در برابر تیم‌های دیگر امتیاز از دست بدهیم.

وی همچنین تصریح کرد: زمانی که به همراه مدیرعامل باشگاه با هیئت مدیره به توافق رسیدیم فقط ۶ روز تا شروع لیگ برتر وقت بود و مهلت نقل و انتقالات نیز تمام شده بود و ما فقط با ۱۰ بازیکن تیم هایپر شهر توافق کردیم و عملاً هیچ لیستی به باشگاه ارائه ندادم. همچنین به دلیل اتمام نقل و انتقالات بازیکن شاخصی وجود نداشت و فقط ۲ بازیکن از لیگ یک را اضافه کردیم و تا قبل از محمدرضا رحمان نیا بازیکن لیگ برتری جذب نکرده بودیم و این گونه نبوده است که من هرچیزی گفته‌ام هیئت مدیره پذیرفته است و ما امسال فرصت چنین کاری را نداشتیم.

امیدوارم همکاریمان با هیئت مدیره تداوم داشته باشد
رستمی افزود: در هفته جاری با هیئت مدیره باشگاه جلسه داشتیم و نقطه نظرات مشترک زیادی داریم و امیدوارم همکاری‌های ما تداوم داشته باشد. از آنجایی که تفکر مدیریت استفاده از ظرفیت بومی استان اصفهان و سازندگی برای سال‌های آینده است، کادر فنی نیز این تفکر را خواهد داشت و تلاش می‌کنیم نماینده خوبی برای استان اصفهان باشیم.

سرمربی تیم کوثر ادامه داد: در لیگ برتر فکر می‌کنم تیم ۱۳ یا ۱۴ جدول از لحاظ اقتصادی هستیم و اگر قراردادهای تیم ما را نگاه کنید، کل حق‌الزحمه‌های ما کمتر از یک بازیکن برخی تیم‌ها است و اگر مجموعه ما بیش از اندازه بزرگ شود و انتظار نتایج غیرمعقول داشته باشند، ظلم بزرگی است. امسال قصد داریم با حمایت‌های شخص مدیرعامل تیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم تا فصل آینده به اهداف خود در نتیجه گیری نزدیک‌تر شویم.

طاهری سرد و گرم فوتسال را چشیده
وی در خصوص حمایت اعضای هیئت فوتبال استان اصفهان از تیم کوثر افزود: علی طاهری از شخصیت‌های فوتسالی در کشور است و سرد و گرم فوتسال را چشیده است. همچنین نایب رئیس هیئت و دبیر هیئت که همواره برای آنها زحمت داریم، حضور چنین افرادی برای ما مایه دلگرمی است.

رستمی در رابطه با بازی تیمش برابر مس سونگون ادامه داد: تیم مس در سه فصل گذشته قهرمان ایران شده است و بسیار هماهنگ هستند و کادر فنی شایسته‌ای دارند. بازی برابر مس سخت‌ترین دیدار لیگ برای ما است و می‌خواهیم امتیازات را در شهر خود جمع آوری کنیم. کار سختی داریم اما بچه‌ها با تلاشی که دارند می‌خواهیم از این تیم امتیاز بگیریم.

سرمربی تیم کوثر در ارتباط با مصدومین تیمش اظهار کرد: بازی برابر راگا چند مصدوم داشتیم و این هفته نیز ۴ مصدوم داریم و مجید کیانی نیز برای بازی با مس محروم است. در تلاش هستیم که یک یا دو نفر از مصدومین خود را برسانیم اما جوان‌های خوبی داریم که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. از عملکرد کلی بازیکنان رضایت نسبی داریم اما نباید بازی‌ها را آسان گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.