کد خبر : 192047
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 23:34
-

اصغری مقدم: امیدوارم اتفاقی که روز گذشته برای بازی ما افتاد، دیگر تکرار نشود

اصغری مقدم: امیدوارم اتفاقی که روز گذشته برای بازی ما افتاد، دیگر تکرار نشود

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه درباره لغو بازی روز گذشته این تیم برابر ایمان شیراز توضیحاتی بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم سرمربی موفق تیم فوتسال سن ایچ ساوه درباره آخرین وضعیت این تیم بعد از لغو بازی روز گذشته این تیم در برابر ایمان شیراز در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما برای بازی هفته نهم رقابت‌های لیگ برابر ایمان شیراز شرایط بسیار خوبی داشت و کاملا آماده این بازی بودیم. همچنین در طول هفته گذشته هم تمرینات بسیار خوبی را برگزار کردیم و می‌خواستیم بازی خوب و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذاریم، اما متاسفانه تیم ایمان شیراز به ساوه نیامد و به همین دلیل بازی روز گذشته ما برابر این تیم لغو شد.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه افزود: در هر صورت امیدوارم دیگر از این دست اتفاقات در فوتسال کشورمان نیفتد، زیرا این مسائل بازی‌های لیگ را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به هر حال بازیکنانم روز گذشته تمرین نکرده و به آن‌ها استراحت دادیم. از بعدازظهر امروز دوباره تمرینات را آغاز خواهیم کرد و خودمان را برای ۲ بازی سخت آینده که در برابر تیم‌های فرش آرای مشهد و ملی حفاری اهواز خواهیم داشت، آماده می‌کنیم.

گفتنی است دیدار تیم‌های فوتسال سن ایچ ساوه و ایمان شیراز در هفته نهم مسابقات لیگ برتر قرار بود روز گذشته برگزار شود، اما به دلیل مشکلات مالی که گریبان گیر تیم ایمان شیراز شده است، این تیم تصمیم گرفت به ساوه سفر نکند و به همین دلیل بازی روز گذشته این تیم در برابر سن ایچ ساوه لغو شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.