کد خبر : 192165
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 12:01
-

توسلی: سه سال از قول پاداش قهرمانی آسیا می‌گذرد/ پیش‌بینی تیم قهرمان سخت است

توسلی: سه سال از قول پاداش قهرمانی آسیا می‌گذرد/ پیش‌بینی تیم قهرمان سخت است

دروازه‌بان سایپا گفت: تیم‌هایی که از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود می‌کنند مقابل تیم‌های لیگ برتری همیشه دچار مشکل بوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرزانه توسلی درخصوص فاصله برخی تیم‌ها در مسابقات لیگ‌برتر فوتسال که منجر به ثبت ۲۱گل در یک مسابقه می‌شود، گفت: تیم هیات فوتبال رودان برای اولین بار در لیگ‌برتر شرکت می‌کند و از بازیکنان بومی و جوان استفاده کرده است. یکی از دلایل زدن گل‌های زیاد به این تیم تجربه کم‌شان است یعنی تیم‌هایی که از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود می‌کنند مقابل تیم‌های لیگ برتری همیشه دچار مشکل هستند، چون بازیکنان باتجربه و سطح بالا در تیم‌های لیگ برتری حضور دارند.

وی افزود: باشگاه‌ها باید در زمینه بازیکن سازی تلاش بیشتری کنند تا سال‌های آینده به عنوان نماینده شایسته در لیگ برتر حضور داشته باشند.

دروازه‌بان تیم فوتسال سایپا همچنین به رقابت نزدیک تیم‌ها و عدم پیش بینی نتیجه مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: در لیگ امسال تیم‌ها به دو گروه تقسیم شده‌اند که چهار تیم مدعی در یک گروه قرار گرفته‌اند و کار را برای هر چهار تیم سخت و پیش بینی مشکل شده است به طوریکه مشخص نیست در گروه مقابل ما کدام تیم به مرحله بعد صعود می‌کند.

وی ادامه داد: امسال شش تیم خیلی خوب در لیگ برتر شرکت کرده‌اند و پیش بینی تیم قهرمان خیلی سخت است، اما سایپا تیم را برای قهرمانی بسته است و امیدوارم بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی زحماتشان را جبران کنیم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان درباره پرداخت نشدن پاداش قهرمانی مسابقات آسیایی گفت: پاداش‌های مسابقات آسیایی را هنوز دریافت نکرده‌ایم و با وارد شدن در سال ۱۴۰۰ چهار سال از قهرمانی ما می‌گذرد، اما هنوز پاداش‌های‌مان را نداده‌اند.

وی در پایان درخصوص انتخاب زینب کرمی در کاندیداهای بهترین دروازه‌بان جهان اظهار داشت: سایت فوتسال پلنت نفرات برتر را از تیم‌های ملی انتخاب می‌کرد که امسال به دلیل برگزار نشدن بازی‌های آسیایی و اینکه تیم ما سال گذشته در لیگ برتر نتوانست عنوان قهرمانی را کسب کند، برترین‌ها را از تیم قهرمان یعنی مس رفسنجان انتخاب کرد و من به زینب کرمی تبریک می‌گویم، چون جوانی آینده‌دار و با استعداد است و امیدوارم قدر خودش را بداند، چراکه  این اتفاق در سنین پایین برای وی افتاده و قطعا هنوز برای ثبت رکوردهای بهتر فرصت دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.