کد خبر : 192213
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 18:51
-

داستان عجیب شهرداری قرچک؛

از هزینه‌های میلیاردی برای تیم ناکام دسته اولی تا بی‌توجهی به منصوری!

از هزینه‌های میلیاردی برای تیم ناکام دسته اولی تا بی‌توجهی به منصوری!

نوع هزینه کرد در فوتسال شهرستان اسم و رسم دار قرچک در فوتسال ایران تبدیل به سوژه عجیبی شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شهید منصوری قرچک یکی از محبوبترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال از ادوار گذشته تا کنون است.این تیم در دهه ۸۰ و اوایل دهه نود با اقتدار در لیگ برتر باشگاه‌‌‌‌‌ها کشور یکه تاز بود. ۱۳ عنوان کشوری و آسیایی و دو بار قهرمانی در سالهای ( ۸۹ و ۹۰ ) و معرفی بازیکنان طراز اول به تیم هایی ملی نشان از استحکام و اقتدار این تیم بزرگ است.

تیم فوتسال ستارگان ورامین که در لیگ برتر فوتسال حضور داشت به دلیل شرایط اقتصادی امتیاز خود را به تیم پرسابقه منصوری قرچک واگذار کرد تا این تیم پر هوادار بار دیگر در لیگ برتر حضور داشته باشد.

متاسفانه با شروع لیگ این تیم با حواشی بسیار زیادی روبرو بود. از رفتن بازیکنان صاحب نام تا خلف وعده‌های مسولین شهری به خصوص شورای شهر و شهردار قرچک در قبال تعهداتشان. این رفتارها به گونه ای بود که شرایطی روحی و روانی سنگینی را بر بازیکنان وارد کرد. این تیم از همان روزهای نخست با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد، این مشکلات تا جایی ادامه یافت که شش بازیکن تاثیرگذار و مهم آنان مثل محمد کوهستانی، سروش احمد نیا، سعید قلندری، مسلم رستمی ها، علی محب علیان، امیر حسین الوندی به دلیل مسائل مالی اوایل فصل و نیم فصل از آن‌ها جدا شدند.

سال گذشته فوتسال قرچک با تیم شهرداری در لیگ دسته اول بود با توجه به هزینه های میلیاردی نتوانست در لیگ برتر حضور یابد. با تصمیمات شهردار و اعضای شورای شهر قرار شد این تیم به صورت مشارکتی با تیم شهید منصوری قرچک هزینه‌ها را تامین و ساپورت مالی کنند.

متاسفانه نه شورای شهر و نه شهردار و نه دیگر مسولان شهری به تعهدادت خود عمل نکردند و در ادامه این تیم وارد بحران مالی شدید شد و همانطور که گفته شد شش بازیکن تاثیرگذار از این تیم جدا شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.