کد خبر : 192194
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 19:01
-

اصغری‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

بازی با فرش‌آرا در مشهد برای هر تیمی سخت است/ با تمام قوا به مصاف فرش‌آرا می‌رویم تا به روند صعودی خود ادامه دهیم

بازی با فرش‌آرا در مشهد برای هر تیمی سخت است/ با تمام قوا به مصاف فرش‌آرا می‌رویم تا به روند صعودی خود ادامه دهیم

سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه معتقد است تیمش دیدار دشواری مقابل فرش‌آرا در پیش دارد اما بازیکنانش از آمادگی مناسبی برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در مورد شرایط این تیم پیش از بازی مقابل فرش‌آرا مشهد به خبرنگار Fut5al گفت:با عرض سلام خدمت همه‌ی اهالی فوتسال، در مورد شرایط تیم باید بگویم با توجه به اینکه هفته گذشته بازی با ایمان شیراز لغو شد، به اجبار بعد از یک روز استراحت از روز شنبه تمرینات رو به طور مرتب پیگیری کردیم و کارهای تاکنیکی و بدن سازی خوبی رو با تمام نفرات خود انجام دادیم تا آماده بازی با تیم خوب فرش آرا شویم.

وی افزود:بازی با فرش‌آرا در مشهد برای هر تیمی سخت است و تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست. مشهد تیمی خوب و تاکتیکی دارد. ما در طول هفته روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کردیم و با تمام احترامی که برای تیم فرش‌آرا و کادر فنی محترمشون قائل هستم،با تمام توان خود به مصاف فرش‌آرا می‌رویم تا بهترین عملکرد رو داشته باشیم و با توجه به شرایط جدول و حساسیت بالای این بازی دست پر از زمین خارج شویم و به روند صعودی و خوب خودمون ادامه بدهیم.

اصغری مقدم در پایان اظهار کرد:خداروشکر برای این بازی محروم و مصدومی نداریم و با تمام بازیکنان در این مسابقه حاضر می‌شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.