کد خبر : 192190
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 19:01
-

باقری در گفتگو با Fut5al ؛

هدف‌گذاری سن‌ایچ، قهرمانی تا دو سال آینده است/ تلاش می‌کنیم از سال آینده بازی‌هایمان پخش مستقیم شود/ میدان دادن به جوانان، فلسفه کاری مجموعه سن‌ایچ است

هدف‌گذاری سن‌ایچ، قهرمانی تا دو سال آینده است/ تلاش می‌کنیم از سال آینده بازی‌هایمان پخش مستقیم شود/ میدان دادن به جوانان، فلسفه کاری مجموعه سن‌ایچ است

مدیرعامل تیم سن‌ایچ ساوه از عملکرد تیمش تا کنون اظهار رضایت کرد و‌ میدان دادن به جوانان را فلسفه مدیریتی خود و مجموعه سن‌ایچ دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داوود باقری مدیرعامل تیم سن‌ایچ ساوه در گفتگو با Fut5al مورد شرایط این تیم گفت: ضمن عرض سلام خدمت شما و همه اهالی فوتسال، در ابتدا باید عرض کنم شرایط تیم خوب است. کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود رو برای گرفتن بهترین نتیجه در زمین بازی انجام می‌دهند تا رتبه‌ای بهتر از فصل قبل و در خور نام سن‌ایچ و شهر ساوه کسب نماییم. تا بدین جای کار بهترین نتایج رو کسب کردند و هدف گذاری ما در باشگاه سن‌ایچ به این صورت هست که اگر شرایط جامعه مطلوب و استیبل باشد، قهرمانی برای دوسال آینده را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و برای این مهم نهایت تلاش را به کار خواهیم گرفت تا به هدف خود برسیم.

وی هم چنین در مورد جدایی علی ابوالقاسمی‌فرد بازیکن کرجی تیمش در پایان نیم فصل اظهار کرد:
فکر می‌کنم این مسائل در داخل همه تیم‌ها رخ می‌دهد ولی در مورد سن‌ایچ یک مقدار بیشتر است. بازیکنان ما چند سال باهم تمرین می‌کنند و در کنار هم به هماهنگی مطلوبی رسیدند و بازیکنان جدید دیرتر با تیم هماهنگ و آداپته می‌شوند. از طرفی تیم ما در پست ایشون بازیکن خوش تکنیک و ملی‌پوشی به نام مهدی کریمی رو دارد که کار ایشون رو سخت می‌کرد و به همین دلیل با جدایی ایشون موافقت شد.

باقری افزود:بطور کلی این مشکل رو داریم که بازیکنان زیادی به دلایل مختلف از جمع سن‌ایچی‌ها جدا می‌شوند.

مدیرعامل سن‌ایچ پیرامون عملکرد تیم‌های رده پایه این تیم تصریح کرد: باشگاه سن‌ایچ دقیقا یک هدف گذاری مشخصی برای خودش دارد. بعنوان مثال همه بازیکنان تیم جوانان سن‌ایچ سال اول حضورشان در لیگ برتر است و نسبت به تیم‌های دیگر جوان‌تر و کم تجربه‌تر هستند و اگر نتیجه خوبی نگرفتند به این علت بوده است البته بطور کلی تیم پایه یعنی باختن و کسب تجربه چون هدف تیم پایه سن‌ایچ، کمک به تیم بزرگسالان می‌باشد. این جوانان انشالله استخوان بندی تیم اصلی سه یا چهار ساله آینده سن‌ایچ هستند و در مجموع میدان دادن به جوانان فلسفه کاری تیم سن‌ایچ می‌باشد و بنده نیز به آن اعتقاد دارم.

وی هم چنین در مورد اینکه چرا دیدارهای این تیم پخش زنده نمی‌شود، عنوان کرد: در شرایط فعلی از فوتسال استقبال نمی‌شود ‌و تیم‌های خارج از مرکز استان همیشه در سایه کم توجهی مسئولان استانی می‌باشند. از طرفی با توجه به شرایط سخت موجود در جامعه به دلیل وجود ویروس کرونا باشگاه سن‌ایچ اقدام به پخش زنده بازی‌ها از طریق صفحه اینستاگرامی شهر ساوه میکند که هزینه خیلی کمی هم برای باشگاه دارد و علاقه‌مندان و دوست داران فوتسال در ساوه نیز از دیدن بازی تیم محبوب خود محروم نمی‌شوند. البته برای سال آینده برنامه پخش زنده بازی‌ها را در برنامه خود داریم و امید‌اریم با همکاری صدا و سیما این مسئله به وقوع بپیوندد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.