کد خبر : 192204
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 18:02
-

قلی‌پور: مشکلات مالی دلیل جدایی‌ام از حفاری اهواز بود/ بازی با ایمان شیراز برای این تیم فینال است

قلی‌پور: مشکلات مالی دلیل جدایی‌ام از حفاری اهواز بود/ بازی با ایمان شیراز برای این تیم فینال است

بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: به دلیل مشکلات مالی تیم حفاری از مدت‌ها پیش به مسئولان تیم گفته بودم که مایل به جدایی هستم و در نهایت با تیم کوثر اصفهان به توافق رسیدم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رشید قلی‌پور درباره وضعیت تیمش برای دیدار با تیم ایمان شیراز در هفته دهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: فکر ‌می‌کنم این بازی برای تیم ایمان شیراز نوعی فینال محسوب می‌شود چون این تیم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و این بازی آخرین فرصت برای آنها است.

وی افزود: با تمام قوا و برای کسب هر ۳ امتیاز به شیراز می‌رویم و اصلاً دوست نداریم در این بازی و همچنین ۳ بازی بعدی خود امتیازی از دست بدهیم.

بازیکن تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان درباره جدایی خود از تیم حفاری اهواز گفت: به دلیل مشکلات مالی تیم حفاری از مدت‌ها پیش به مسئولان تیم گفته بودم که مایل به جدایی هستم. سپس از تیم کوثر اصفهان پیشنهادی دریافت کردم و پس از صحبت‌هایی که با سرمربی و سایر عوامل این تیم داشتم که البته چند روز طول کشید، به اصفهان آمدم و به توافق نهایی رسیدیم.

قلی‌پور ادامه داد: خوشحالم که به تیم کوثر اصفهان پیوستم، به‌ خصوص اینکه روز بعد از توافق با این تیم شنیدم باشگاه ۷۰ درصد قرارداد این فصل بازیکنان را پرداخت کرده است. همچنین خوشحالم که در کنار مربیان، کادر فنی و بازیکنان خوب تیم کوثر حضور دارم و در این تیم بازی می‌کنم.

وی درباره شکست هفته گذشته تیمش برابر مس سونگون بیان کرد: در بازی برابر مس ۲ نیمه متفاوت داشتیم؛ در نیمه اول بسیار بد و ناهماهنگ بازی کردیم که فکر می‌کنم کمی طبیعی بود چون من تنها ۲ روز با تیم تمرین کرده بودم، محمدرضا رحمانی اولین بازی خود را تجربه می‌کرد و سیدمحسن سادات‌تبار هم زمان زیادی نیست که به تیم اضافه شده است. زمانی که ۳ بازیکن جدید مقابل تیم بزرگی مانند مس به میدان می‌روند وجود کمی ناهماهنگی طبیعی است اما هرچه زمان بازی جلو رفت توانستیم اشتباهات خود را کاهش دهیم و در نیمه دوم کاملاً سوار بر بازی بودیم و اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد، نتیجه دیدار با مس طور دیگری رقم می‌خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.