کد خبر : 192318
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 17:28
-

مرتضایی در گفت و گوی اختصاصی با Fut5al:

حق فرش آرا ۳ امتیاز مسابقه بود/ کاش داور باتجربه تری بازی را قضاوت می کرد

حق فرش آرا ۳ امتیاز مسابقه بود/ کاش داور باتجربه تری بازی را قضاوت می کرد

سرمربی فرش آرا گفت: اشتباهات داوری برای هر دو تیم بود، ولی این حق فرش آرا بود که به ۳ امتیاز دست یابد.

مجید مرتضایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص پیروزی تیمش مقابل سن ایج ساوه اظهار کرد: به هواداران فرش آرا تبریک می گویم، به صدر جدول رسیده ایم و جای شکر دارد. این قله اولی است که بازیکنانم فتح کردند و باید به فکر قهرمانی در گام بعدی باشیم. بازی فوق العاده زیبایی بود و ای کاش از خانه می شد این بازی زیبا را ببینم.

وی افزود: بازی با مس سونگون هم مثل سیمای خراسان رضوی کاش پخش زنده داشت که هواداران بازی زیبا را ببینند. رو کرنر و پاورپلی جواب گرفتیم، حریف هم روی ما فشار زیادی ایجاد کرد ولی قطعا باید برنده این بازی فرش آرا می بود.

مرتضایی با گلایه از نحوه چینش داوران لیگ برتر گفت: داورانی که برای این بازی انتخاب شده بودند، می شد تجربه بیشتری داشته باشند. کنترل دو تیمی که جزو ۳ تیم برتر جدول هستند، سخت و مهم است. کم تجربگی داوران امروز باعث شد هر دو نیمکت اعتراض داشته باشند که به حق هم بود. در مجموع به داوران مسابقه خسته نباشید می گویم ولی بازی پرفشاری را شاهد بودیم.

مرتضایی گفت: پنالتی که برای حریف گرفته شد، قطعا روی جریان بازی تاثیرگذار بود. با کوچکترین برخورد، داور برای حریف در فاصله کم تا پایان مسابقه پنالتی گرفت که نبود. همین اتفاق در نیمه نخست برای ما رخ داد و خطا نگرفت. اگر اشتباهی رخ داد برای هر دو تیم بود، ولی چه در آمار و چه در مباحث فنی باید برنده می بودیم.

سرمربی فرش آرا گفت: رحیمی جانشین خوبی برای محمدی بوده و امروز هم مثل بازی قبلی عالی کار کرد. بیضایی و محمدزاده هم به دلیل مصدومیت امروز نبودند، اما همه بازیکنانم از جان مایه می گذارند. گلی که به ثمر رساندیم هم کاملا درست بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.