کد خبر : 192463
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 11:20
-

مدیرعامل رکورد آذربایجان: با ابراهیم مسعودی به توافق رسیدیم/ کارگزاری راه مطمئن باکو اسپانسر ما شد

مدیرعامل رکورد آذربایجان: با ابراهیم مسعودی به توافق رسیدیم/ کارگزاری راه مطمئن باکو اسپانسر ما شد

باشگاه رکورد جمهوری آذربایجان برای هدایت فنی تیم خود در فصل جدید لیگ برتر فوتسال این کشور با ملی پوش اسبق فوتسال ایران به توافق رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا ابراهیمی مدیر باشگاه رکورد جمهوری آذربایجان با بیان این خبر گفت: فصل جدید لیگ‌برتر فوتسال جمهوری آذربایجان اوایل تابستان سال آینده برگزار می‌شود و باشگاه رکورد دومین تجربه حضور خود را در این مسابقات تجربه می‌کند.

وی افزود: هدف‌گذاری باشگاه حضور در جمع مدعیان و صعود به پلی‌آف است و برای این مهم، با حمایت و اسپانسری جعفرزاد مدیرعامل کارگزاری راه مطمئن باکو در جمهوری آذربایجان برنامه‌ی ویژه‌ای را تدارک دیده است.

ابراهیمی ادامه داد: در این راستا گزینه‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت ابراهیم مسعودی ملی‌پوش اسبق فوتسال ایران را به عنوان سرمربی معرفی شد.

مدیر باشگاه رکورد بیان کرد: برنامه آماده‌سازی تیم شامل جذب بازیکن و شروع تمرینات تیم طی روزهای آینده توسط سرمربی اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: لیگ‌برتر فوتسال آذربایجان در سال‌های اخیر رشد کمی و کیفی قابل توجهی داشته و حضور مربیان و بازیکنان ایرانی در این اتفاق تاثیر بسیاری داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.