کد خبر : 192476
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 18:08
-

کریمی: لغو جام ملت‌های فوتسال به نفع بازی‌های لیگ شد

کریمی: لغو جام ملت‌های فوتسال به نفع بازی‌های لیگ شد

کریمی، بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان که در سن ایچ ساوه بازی می‌کند، درباره آخرین وضع مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی کریمی، بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو باشگاه سن ایچ ساوه درباره آخرین وضع مصدومیت خود اظهار کرد: در بازی با فرش آرای مشهد، زانوی پایم پیچ خورد و شب همان بازی به بیمارستان رفته و از زانو MRI گرفتم. دیروز پزشک بیمارستان گفت که رباط صلیبی پایم پاره شده است. با مشورت‌هایی که با یک سری از بازیکنانی که قبلا رباط صلیبی پاره کرده‌اند داشتم، به من گفتند بلافاصله بعد از مصدومیت MRI جواب درستی نمی‌دهد و ممکن است خطا کرده باشد. به همین دلیل فعلا به صورت ۱۰۰ درصد نمی‌توان گفت که رباط صلیبی پایم پاره شده است.

ملی پوش تیم سن ایچ ساوه افزود: در هر صورت قرار است فردا صبح به تهران بیایم تا پزشک فوق تخصص هم پایم را معاینه کند و بعد از آن مشخص خواهد شد که تا چه مدت نمی‌توانم فوتسال بازی کنم. به هر حال همان طور که گفتم، چون بلافاصله بعد از مصدومیت از پایم MRI گرفتم، ممکن است خطا رخ داده باشد.

کریمی بازیکن تیم فوتسال سن ایچ ساوه درباره دیدار با فرش آرای مشهد که منجر به شکست سن ایچ شد، عنوان کرد: تیم ما در بازی با فرش آرا خیلی خوب بازی کرد و به نظر من می‌توانستیم فرش آرا را شکست دهیم. در هر صورت یک سری اتفاقات افتادند که باعث شد تیم ما شکست بخورد. امسال تیممان بسیار خوب بازی می‌کند. امیدوارم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بتوانیم نتایج دلخواهمان را کسب کرده و به مقام قهرمانی برسیم.

بازیکن تیم فوتسال سن ایچ ساوه همچنین درباره کیفیت بازی‌های لیگ برتر بیان کرد: کیفیت بازی‌های لیگ امسال خیلی خوب بوده اند و فشار بازی‌ها هم بسیار بالا است. نمی‌توان هیچ تیمی را از قبل پیش بینی کرد. برای مثال ملی حفاری که در انتهای جدول قرار دارد، در بازی هفته گذشته موفق شد برابر راگای تهران به پیروزی دست پیدا کند. به همین دلیل همه بازی‌ها سخت هستند و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. در هر صورت تیم ما هم امسال بسیار خوب بازی می‌کند و تمام سعی و تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا در مسابقات لیگ نتایج خوبی را به دست آوریم.

کریمی، بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان درباره لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا هم گفت: متاسفانه مسابقات جام ملت‌های آسیا لغو شدند و من هم خیلی دوست داشتم تا در آن بازی‌ها عملکردم را نشان دهم. از طرفی هم لغو جام ملت‌ها به نفع بازی‌های لیگ شد و باعث می‌شود که مسابقات به موقع تمام شوند. هر چند معتقدم اگر جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شد، خیلی به نفع تیم ملی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.