کد خبر : 192473
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 17:03
-

کشاورز: ضعف داوری باعث ایجاد درگیری شد/جنجال‌ها در فوتسال ما اتفاقی غریبه نیست/کمیته انضباطی باید به این موضوع ورود کند

کشاورز: ضعف داوری باعث ایجاد درگیری شد/جنجال‌ها در فوتسال ما اتفاقی غریبه نیست/کمیته انضباطی باید به این موضوع ورود کند

سرمربی تیم فوتسال راگا تهران گفت: متاسفانه ضعف داوری در دیدار ما مقابل تیم حفاری اهواز باعث به وجود آمدن جنجال و درگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «محمد کشاورز» در خصوص درگیری دو تیم راگا و ملی حفاری اهواز در هفته دهم لیگ برتر فوتسال در انتهای دیدار، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی مقابل تیم حفاری داشتیم. این دیدار در نیمه نخست پایاپای پیش رفت اما در نیمه دوم ما فشار خوبی بر روی تیم حفاری گذاشتیم و توانستیم به گل نیز دست پیدا کنیم.

وی افزود: در ادامه سوت‌های پیاپی و اشتباه داور باعث شد تا بازی از دست ما خارج شود. تیم ما در ۱۰ دقیقه پایانی بازی به دلیل داوری ضعیف، عصبی شد و این موضوع کار را برای ما سخت کرد. ما با بررسی فیلم‌های بازی به این نتیجه رسیدیم که داور از چهار گلی که دریافت کردیم، روی ۲ گل به طور واضح مقصر بود و اشتباه کرد. آیا می‌شود بازیکنی از این موضوع ناراحت و عصبانی نشود؟

سرمربی تیم فوتسال راگا در خصوص درگیری‌های پایان بازی‌، عنوان کرد: اتفاقات آخر این دیدار به هیچ وجه مورد تایید من نبوده و از اینکه این اتفاقات افتاد، بسیار ناراحت هستم. داور این بازی سوت‌های اشتباهی برای هر دو تیم داشت و به نظر من همین موضوع باعث شد تا بازیکنان عصبی شوند. با همه این تفاسیر این برد را به تیم حفاری تبریک می‌گویم.

کشاورز افزود:‌ این جنجال‌ها در فوتسال ما اتفاقی غریبه نیست اما امیدوارم دیگر شاهد این حواشی نباشیم. این اتفاق آنقدر سریع رخ داد که من اصلا متوجه جزییات آن نشدم. واقعا از حواشی پیش‌آمده ناراحت هستم. باشگاه راگا باشگاهی اخلاق‌مدار و قانونمند است و این اتفاقات اصلا مورد تایید ما نیست.

وی ادامه داد: به نظر من کمیته انضباطی باید به این موضوع ورود کرده و هر بازیکنی که متخلف بود را جریمه کند، حالا چه بازیکن راگا باشد و چه بازیکن حفاری.

کشاورز خاطرنشان کرد: بخش عمده مشکلات این بازی در بحث داوری بود و اینکه برخی افراد اضافی در سالن حضور داشتند. اینجا باید از ناظر بازی بپرسیم که این افراد به چه شکل وارد سالن شده‌اند. مگر همان اول لیگ نگفتند هر تیم می‌تواند ۵ نفر در سکوها داشته باشد؟ پس چرا الان در همه سالن‌ها شاهد حضور بالغ بر ۳۰ نفر هستیم؟ البته تاکنون مشکلی هم پیش نیامده اما فدراسیون و سازمان لیگ باید کنترل بهتری روی مسابقات داشته باشند. ما از سختگیری در قانون استقبال می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتسال راگا تهران در مورد داوری‌های این فصل از لیگ برتر که با حواشی مختلفی روبرو بوده است، بیان داشت:به نظر من داوری‌ها تا به اینجای فصل نمره قبولی نگرفته است. بسیاری از تیم‌های دیگر نیز از این موضوع ضربه خورده‌اند. البته باید این موضوع را در نظر بگیریم که مشکلات مالی کمیته داوران هم در این موضوع دخیل است چرا که داوران با شرایط بسیار بدی خود را به بازی‌های لیگ برتر می‌رسانند و در برخی دیدارها، داور همان شهر بازی را قضاوت می‌کند. این موضوع بسیار تاسف آور است. اینکه ما بخواهیم لیگ را به هر نحوی برگزار کنیم، درست نیست. به طور مثال اگر داور در همین بازی که به جنجال کشیده شد، کمی درایت به خرج می‌داد، این مشکلات به وجود نمی‌آمد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در پایان در مورد شرایط تیم خود در لیگ برتر، گفت: تا اینجای فصل شرایط خوبی داشتیم. ما در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم که هر سه تیم بالایی آن تیم‌های شایسته‌ای در لیگ هستند. بقیه تیم‌های این گروه نیز، تیم های بسیار خوبی بودند. به نظر من در این لیگ بازی آسانی وجود نداشت و همین موضوع باعث شد تا لیگ بسیار زیباتری داشته باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.