کد خبر : 192534
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 11:33
-

افضل: تیم ها حق اشتباه ندارند / هدفمان قهرمانی است

افضل: تیم ها حق اشتباه ندارند / هدفمان قهرمانی است

علی افضل گفت: ‌از هر گروهی سه تیم بالا می‌آید و در نهایت شش تیم برای قهرمانی باهم رقابت می‌کند، تیم‌ها حق اشتباه ندارند زیرا با یک الی دو باخت شانس قهرمانی را از دست می‌دهند و هر تیمی قهرمانی می‌خواهد باید باهوش عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل، در رابطه با شرایط تیم فوتسال مس سونگون اظهار کرد: شرایط تیم به مرور زمان بهتر می‌شود، بازیکنان هماهنگ‌تر شدند و نقاط ضعفی داریم که قصد داریم آنها را برطرف کنیم تا در مرحله بعد مشکلی نداشته باشیم. بازیکنان کارهای تاکتیکی را به خوبی انجام می‌دهند و به جز بازی اول که واگذار کردیم از دیگر رقابت‌ها نتیجه خوبی گرفتیم.

وی با بیان اینکه اگر مسابقات طبق روال قبل برگزار می‌شد فشار روی تیم‌ها کمتر بود، تصریح کرد: از هر گروهی سه تیم بالا می‌آید و در نهایت شش تیم برای قهرمانی باهم رقابت می‌کند، تیم‌ها حق اشتباه ندارند زیرا با یک الی دو باخت شانس قهرمانی را از دست می‌دهند و هر تیمی قهرمانی می‌خواهد باید باهوش عمل کند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: به خاطر کرونا سازمان لیگ مجبور بود مسابقات را به این شکل برگزار کند، این نوع بازی‌ها برای تیم‌های چهارم و پنجم خوب است. چهار تیمی که صعود نمی‌کنند از هر گروه باهم مسابقه می‌دهند تا تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص شود. در گروه ما تیم‌های سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، راگای تهران شانس صعود دارند. اگر بتوانیم این هفته راگا را ببریم، بعد از آن دو بازی پشت سر هم در خانه داریم که مسابقات سخت و فشرده‌ای است. امیدوارم از این مرحله صعود کنیم تا برای مرحله بعدی برنامه‌ریزی بهتری انجام دهیم.

افضل در خصوص قهرمانی در لیگ برتر فوتسال، خاطر نشان کرد: شش تیمی که برای مرحله بعد می‌آیند هدفشان قهرمانی است و هرکس غیر از این بگوید واقعیت را نگفته یا می‌خواهد فشارهایی که وجود دارد را از روی تیم خود بردارد. هدف مس سونگون هم قهرمانی است که کل تیم برای آن زحمت می‌کشیم. امیدوارم برای سال آینده کرونا از بین برود و روند بازی‌ها مانند قبل شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.