کد خبر : 192515
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 8:14
-

شریف:داشتن ارژنگی و شیربیگی آرزوی هر تیمی است

شریف:داشتن ارژنگی و شیربیگی آرزوی هر تیمی است

سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: شیربیگی و ارژنگی، مهره‌هایی توانمند هستند که هر مربی آرزو دارد از آن‌ها در تیم خود استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: گرچه در آخرین دیدار خود موفق شدیم تیم رهیاب را در تهران با نتیجه ۵ بر ۴ شکست دهیم، البته از عملکرد بازیکنانم رضایتی ندارم. اشتباهاتی داشتیم که باعث شد چهار گل دریافت کنیم، اما خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

وی افزود: تیم رهیاب با اضافه شدن طناز آرمات، بازیکن سابق هیات فوتبال خراسان رضوی و چند بازیکن باتجربه دیگر نسبت به فصل گذشته تقویت شده و موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه ما ایجاد کرد. شاید اگر دقت بیشتری در موقعیت‌های پایانی داشتند نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی تاکید کرد: در حال حاضر از ۴ بازی با ۴ برد در صدر جدول گروه دوم لیگ برتر فوتسال بانوان قرار داریم. هنوز تا انتهای فصل راه زیادی داریم. تیم‌هایی که در گروه ما قرار دارند مدعی هستند. در مجموع ۸ بازی دیگر تا پایان راه باقی مانده و باید در تمام بازی‌ها نتایج خوبی کسب کنیم تا بتوانیم به مرحله نهایی صعود کنیم.

شریف یادآور شد: قرار بوده که مسابقات لیگ کویت ۲۵ بهمن به اتمام برسد و نسیمه غلامی مجددا به جمع ما اضافه شود، اما به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در این کشور، مسابقات لیگ کویت به تعویق افتاده و زمان شروع مجدد بازی‌های لیگ این کشور مشخص نیست، از همین رو زمان دقیق بازگشت غلامی مشخص نیست. به احتمال زیاد نسیمه غلامی از نیم فصل دوم به تیم اضافه خواهد شد.

وی گفت: در تعطیلات نیم فصل فقط نسیمه غلامی به تیم هیات فوتبال خراسان رضوی اضافه خواهد شد و به لحاظ مهره کمبودی نداریم. هیات فوتبال خراسان رضوی نسبت به سایر تیم‌های مدعی از بازیکنان باتجربه کمتری برخوردار است.  به عنوان مثال تیم رهیاب تهران از ۸ بازیکن باتجربه بهره‌ می‌برد که مدام در جریان بازی تعویض می‌شدند. بازیکنانی داریم که سال اول و یا دوم حضورشان در لیگ برتر است، اما انگیزه بالای این بازیکنان در کنار سارا شیربیگی و فاطمه ارژنگی باعث شده تیم خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی با اشاره به تاثیرگذاری شیربیگی و ارژنگی ادامه داد: این دو بازیکن مهره‌هایی هستند که هر مربی آرزو دارد از آن‌ها در تیم خود استفاده کند. فاطمه ارژنگی از ستاره‌های فوتسال ایران است و سال‌ها در تیم ملی افتخارآفرینی کرده و به عنوان کاپیتان هیات فوتبال خراسان رضوی به لحاظ فنی و روحی‌روانی همیشه کمک‌ حال تیم بوده‌ است. همچنین حضور سارا شیربیگی، خانم‌گل آسیا در هر تیمی نعمت است تا بتواند دروازه رقبایش را به راحتی باز کند.

شریف بیان کرد: هدف اولیه هیات فوتبال خراسان رضوی صعود از گروهش است. در دور بعدی چهار تیم برتر هر دو گروه، در یک جدول چهار تیمی به صورت رفت و برگشت بازی خواهند کرد. در حال حاضر می‌خواهیم فقط جزو دو تیم صعود کننده باشیم و در ادامه تمام تلاش خود را در مرحله نهایی انجام دهیم. خوشبختانه تا کنون مصدومیتی نداشتیم. امیدوارم این روند کماکان تداوم داشته باشد. پس از بازی با رهیاب تمرینات تیم را چند روز تعطیل کردیم و از امروز برای دیدار با پارس‌آرای شیراز که جمعه یکم اسفند برگزار در مشهد برگزار می‌شود، استارت می زنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.