کد خبر : 192546
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 - 8:00
-

تقابل ستاره ها و انگیزه ها در جدال کراپ با گیتی پسند

تقابل ستاره ها و انگیزه ها در جدال کراپ با گیتی پسند

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز(سه شنبه) برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز در شرایطی برگزار می شود که همه نگاه ها به بازی حساس کراپ الوند با گیتی پسند اصفهان است که باید آن را جدال ستاره ها و با انگیزه ها دانست. بازی رفت دو تیم در اصفهان با جذابیت ها و حواشی زیادی همراه بود تا جایی که گیتی پسند در دقایقی با دو بازیکن کمتر به میدان رفت و تا دقایق پایانی نیز چند بار از مهمان خود عقب افتاد اما در نهایت برنده بازی شد. برای بازی برگشت هر دو تیم شرایط بهتری دارند؛ هم کراپ که با جذب چند بازیکن مجهزتر شده و هم گیتی پسند که به گفته شمسایی با تمام بازیکنان خود به این دیدار می رود تا تقابل ستاره های دو تیم و انگیزه ای که برای این بازی دارند جذاب به نظر برسد.

مقاومت البرز دیگر تیم مدعی گروه اول هم باید در خانه فردوس قم به میدان برود. فردوسی ها هنوز کورسو امیدی را برای حضور در جمع مدعیان دارند و از سویی خطر حضور در جمع فانوس بدستان را هم احساس می کنند و به همین دلیل به دنبال رقم زدن روزی سخت برای پدیده این فصل لیگ برتر هستند.

سومین بازی این گروه هم پر از جذابیت است؛ جایی که دو تیم انتهایی یعنی منصوری قرچک و شهروند ساری با هم روبرو می شوند. تقابل فصل قبل دو تیم در ساری پر از حاشیه و جنجال بود که با محرومیت هایی هم روبرو شد و حالا دو تیم بدون تماشاگر اما با اوج حساسیت با هم روبرو می شوند. تیم بازنده به احتمال زیاد در گروه تیم های سقوط کننده قرار خواهد گرفت و تیم برنده با استرس کمتر به ادامه لیگ فکر می کند.
در گروه دوم هم سن ایچ ساوه پس از دو باخت پیاپی به دنبال فرار از بحران است و باید در اهواز مقابل تیم روحیه گرفته حفاری به میدان برود.زمزمه هایی از لغو این بازی به دلیل شیوع کرونا در اهواز به گوش رسید که سازمان لیگ این خبر را تکذیب کرد.

راگا نیز که همچنان برای صعود خود شانس قائل است باید از مس سونگون پذیرایی کند که با یک هفته استراحت با شرایط مناسب به پایتخت آمده است.

در سومین بازی این گروه هم کوثر اصفهان میزبان فرش آرای مشهد است.فرشی ها برای ادامه صدرنشینی خود باید برنده بازی خارج از خانه باشند.

برنامه بازی ها به شرح زیر است:
سه شنبه ۲۸ بهمن-ساعت۱۵
کراپ الوند- گیتی پسند اصفهان
شهروند ساری-منصوری قرچک
فردوس قم-مقاومت البرز
راگا تهران-مس سونگون
حفاری خوزستان-سن ایچ ساوه
کوثر اصفهان-فرش آرای مشهد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.