کد خبر : 192646
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 - 17:35
-

رستمی:قصد بازیکنان فقط کسب ۳ امتیاز بود

رستمی:قصد بازیکنان فقط کسب ۳ امتیاز بود

سرمربی بازارهای روز کوثر گفت: یک مقدار هیجان بازیکنان ما زیاد بود و فقط در نیمه اول توانستیم در ساختار دفاع خوب باشیم و در نیمه دوم شرایط دفاعی مطلوبی نداشتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید رستمی عصر امروز پس از پیروزی بازارهای روز کوثر مقابل فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: شرایط ما به نحوی بود که پس از تساوی هفته گذشته ما که عملاً برای ما حکم باخت را داشت و همچنین بردی که تیم حفاری کسب کرد، نیاز به این ۳ امتیاز داشتیم.

سرمربی بازارهای روز کوثر افزود: یک مقدار هیجان بازیکنان ما زیاد بود و فقط در نیمه اول توانستیم در ساختار دفاع خوب باشیم و در نیمه دوم شرایط دفاعی مطلوبی نداشتیم و این ناشی از این بود که بچه‌ها صرفاٌ به دنبال کسب سه امتیاز بودند و امیدوارم در بازی سنگین هفته آینده مقابل سن‌ایچ نیز پیروز میدان باشیم.

وی تصریح کرد: یک سری پروتکل‌های بهداشتی را فدراسیون تصویب کرده و ما هم مانند سایر تیم‌ها آن را رعایت می‌کنیم؛ الباقی نفرات حاضر در ورزشگاه به عهدهه ما نیست و تحت نظارت مجموعه برگزاری یعنی هیأت فوتبال و ناظر فدراسیون است؛ اما فکر می‌کنم تعداد نفراتی حاضر در سالنی که سرمربی فرش‌آرا اعلام کرده ضرب در ۱۰ یا ۱۵ شده‌اند.

رستمی درباره بازی با شهر ری نیز گفت: در آن بازی برای ما اتفاقاتی رخ داد که مستحق آن نبودیم  و تا حدود ۲ هفته تبعات آن را شاهد بودیم؛ اما آن اتفاقات تمام شده و تمام تمرکز خود را برای بازی با سنیچ قرار خواهیم داد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴

اقایان مدیر هایپر این تیم با این هزینه ها با این مربی هیچی نمیشه
لطفا به فکر باشین امروز هم به همت و غیرت بچه ها بردیم
همه تصمیماتش اشتباهه.حیف این هزینه ها