کد خبر : 192808
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 21:30
-

منصوری قرچک 7 امتیاز از 10 بازی؛

کریم منصوری به پلی‌آف بقاء فکر می‌کند؟ (عکس)

کریم منصوری به پلی‌آف بقاء فکر می‌کند؟ (عکس)

تیم فوتسال منصوری این روزها هرگز حال و روز خوشی در لیگ‌برتر ایران ندارد و به نظر می‌رسد در اندیشه بقاء در جمع سقوط‌کنندگان است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال منصوری قرچک یا همان ستارگان ورامین ثبتی به دلیل آنچه که بخشی به عدم حمایت مالی مدیران شهری قرچک باز می‌گردد نتایجی کسب کرده که شاید باور آن با مرور پیشینیه این تیم با ریشه شهرستان فوتسال خیز قرچک سخت باشد.

مالک غالبا پرهیجان منصوری که پس از کلی گلایه‌ در مصاحبه‌هایش، اکنون با حالتی مسخ شده نظاره‌گر نزول تیمش است همچنان اسیر سکوت مسئولان قرچکی در قبال قول‌های وعده نشده‌شان است که با جمیع عوامل فنی و روانی کار را به جایی رسانیده که این تیم از ۱۰ بازی خود تنها ۷ امتیاز را کسب کرده است.

منصوری که تنها دو بازی با فردوس قم و کراپ الوند برایش باقیمانده و با یک بازی بیشتر نسبت به شهروند و اهورا به ترتیب ۲ و ۴ امتیاز از آنها عقب افتاده و در قعر جدول چسبیده به نظر باید خودش را آماده پلی‌آف ۴ تیم سقوط کننده به پلی‌آف پایین جدولی‌ها کند؛ مگر آنکه یک اتفاق ویژه رخ دهد که بتواند دو رتبه بالا بیاید.

وی این هفته در کنار سعید نجاریان نظاره‌گر بازی بود و پس از ۸گل به شدت در فکر فرو رفته بود. مالکی که تا اینجای کار دستش را از زانوی خودش گرفته و حالا باید به فکر روزهای بدی که احتمالا در پیش است باشد چراکه احتمالات فرار منصوری از منطقه سقوط بسیار سخت به نظر می‌رسد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.