کد خبر : 192816
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 - 0:40
-

با درخشش گلر حریف و بدشانسی موقعیت ها را از دست دادیم

فخیم: دفاع اتوبوسی راگا طبیعی بود/ توانایی کسب چهارمین قهرمانی را داریم/ لیگ شش مدعی دارد

فخیم: دفاع اتوبوسی راگا طبیعی بود/ توانایی کسب چهارمین قهرمانی را داریم/ لیگ شش مدعی دارد

کاپیتان مس سونگون گفت: شیوه بازی تیم راگا تدافعی است که کار را برای ما سخت کرد. طبیعی بود که حریف با این سبک بازی کند زیرا بازی حساسی بود و آن‌ها برای صعود نیاز به کسب امتیاز داشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد فخیم با اشاره به تساوی تیمش مقابل راگا تهران اظهار داشت: با اینکه این بازی کم گل از آب درآمد ولی به نظرم یکی از بهترین بازی‌های فصل لیگ برتر فوتسال بود. ما موقعیت‌های مناسبی داشتیم که با درخشش گلر حریف و بدشانسی از دست دادیم. فکر می‌کنم در این دیدار می‌توانستیم به پیروزی برسیم ولی نتیجه تساوی هم بد نبود.

وی در مورد دفاع اتوبوسی تیم حریف تأکید کرد: شیوه بازی تیم راگا تدافعی است که کار را برای ما سخت کرد. طبیعی بود که حریف با این سبک بازی کند زیرا بازی حساسی بود و آن‌ها برای صعود نیاز به کسب امتیاز داشتند. الحمدلله که در این دیدار خارج از خانه بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و کادر فنی هم از عملکرد بازیکنان رضایت داشت.

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون درباره توپی که در لحظات آخر به تیر دروازه زد نیز گفت: فوتسال بازی لحظه‌هاست و از طرفی شرایط بازی‌ها هم با یکدیگر متفاوت است. برخلاف بازی با سن‌ایچ که در ثانیه‌های پایانی موفق به گلزنی شدم در این دیدار توپم در لحظه آخر تبدیل به گل نشد و به تیر دروازه برخورد کرد. به نظرم زیبایی مسابقات به همین اتفاقات است.

فخیم راجع به صدرنشینی مس سونگون اعلام کرد: هدفگذاری باشگاه مس سونگون این است که به عنوان صدرنشین صعود کنیم. شخصیت تیم ما نیز چنین جایگاهی را می‌طلبد، ولی من معتقدم نتیجه دور گروهی زیاد مهم نیست و این مرحله حذفی است که تکلیف قهرمانی را مشخص خواهد کرد، به همین خاطر از نظر من اول یا دوم شدن در دور گروهی فرقی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام تیم را رقیب اصلی مس سونگون در راه کسب قهرمانی لیگ برتر فوتسال می‌داند، اذعان نمود: هرچند تکلیف تیم‌های صعود کننده تا حدود زیادی مشخص شده است لیکن با توجه به اینکه بازی‌ها در دو گروه برگزار می‌شود و ما با تیم‌های گروه دیگر بازی نکرده‌ایم، به همین دلیل نمی‌توانم بگویم که کدام تیم رقیب اصلی ما خواهد بود. اگر لیگ مثل سال‌های قبل برگزار می‌شد در آنصورت مدعیان جدی قهرمانی مشخص می‌شدند.

این بازیکن با بیان اینکه رقابت در فصل جاری لیگ برتر فوتسال نزدیک است، تصریح کرد: امسال دو تیم گیتی‌پسند و کراپ سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده‌‌اند و مقاومت البرز هم با بازیکنان سربازش که از بهترین‌های لیگ هستند، در گروه دیگر نتایج خوبی گرفته است. این تیم‌ها در کنار فرش‌آرا و سن‌ایچ شانس زیادی برای صعود دارند و مطمئناً رقبای ما خواهند بود.

فخیم به قهرمانی‌های متوالی تیم مس سونگون نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد: ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. این انتظار هواداران فوتسال آذربایجان است که کاملا بجاست و انتظاری جز این نباید از مس سونگون باشد. ما پتانسیل انجام این کار را داریم و سعی خواهیم کرد تا هواداران‌مان را مثل سه سال گذشته خوشحال کنیم.

کاپیتان مس سونگون همچنین با گلایه از عدم پخش زنده دیدارهای تیمش در تبریز اظهار داشت: طی هفته‌های گذشته آقای کافی مدیرعامل باشگاه این موضوع را با آقای بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان مطرح کردند و قرار شد جلسه‌ای تشکیل شده و بررسی شود ولی تاکنون علیرغم پیگیری‌های باشگاه هیچ اتفاقی نیافتاده است. جای تاسف دارد که بازی‌های تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال پخش نمی‌شود.

وی در خاتمه ابراز داشت: ما چندین سال است که قهرمان لیگ برتر فوتسال می‌شویم اما متاسفانه مسئولان هیچ ارزشی به این قهرمانی‌ها ندادند؛ نه تشکر، نه تجلیل و نه چیز دیگری! رسانه‌ها هم آنطور که باید و شاید از فوتسال حمایت نمی‌کنند. امیدواریم که این رویه تغییر کند و به فوتسال هم که جزو ورزش‌های طراز اول کشورمان در دنیا محسوب می‌شود، توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.