کد خبر : 192891
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 11:19
-

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت: از موقعیت‌هایمان مقابل رهیاب استفاده نکردیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت: از موقعیت‌هایمان مقابل رهیاب استفاده نکردیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: شاگردانش موقعیت‌های گلزنی زیادی مقابل تیم رهیاب تهران از دست دادند و به همین دلیل مساوی کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نرگس الوانی پس از تساوی شاگردانش برابر تیم رهیاب تهران اظهار داشت: روی یک اتفاق گل خوردیم و بعد از گل، هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و خدا را شکر شاگردانم فوق‌العاده بازی کردند.

وی با اشاره به از دست دادن موقعیت‌های گل زیاد توسط شاگردانش افزود: بازیکنانم در نیمه دوم بیش از ۱۰ موقعیت تک به تک را از دست دادند، اما خسته بودند. از طرفی هوای آبادان با اینجا خیلی فرق می‌کند، به هر حال در مجموع در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم و بازیکنانم استفاده نکرده و بازی با تساوی به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان درباره تاثیر عدم حضور سهیلا ملمولی در این مسابقه گفت: از دو هفته گذشته سهیلا ملمولی را به دلیل آسیب دیدگی در ترکیب نداریم و امیدوارم بتوانیم در بازی هفته بعد از او استفاده کنیم. مطمئنم اگر در این بازی بود، با احترام به حریف با ۵، ۶ گل مسابقه را می‌بردیم.

وی با بیان این مطلب که داوری مسابقه هیچ مشکلی نداشت، درباره بازی بعدی با هیئت خراسان رضوی عنوان کرد: ما با کسب ۱۳ امتیاز در رده دوم هستیم و قطعا بازی خوبی با هیئت خراسان رضوی داریم. به بازیکنانم ایمان دارم و قطعا این بازی را پیروز می‌شویم. داوری مسابقه ما با رهیاب تهران هم هیچ مشکلی نداشت و عالی بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.