کد خبر : 192882
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 8:14
-

ناظم‌الشریعه: دیدار تدارکاتی تیم ‌ملی فوتسال با لیگی‌ها حرفه‌ای نیست

ناظم‌الشریعه: دیدار تدارکاتی تیم ‌ملی فوتسال با لیگی‌ها حرفه‌ای نیست

سرمربی تیم ملی فوتسال، گفت: دیدار تدارکاتی تیم ملی با تیم‌های لیگ برتری کار حرفه‌ای نیست. جام جهانی را پیش رو داریم و این رقابت‌ها اصلا شوخی‌بردار نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» در خصوص دیدار تیم‌های فوتسال کراپ الوند و گیتی‌پسند اصفهان که در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر برگزار شد و او از نزدیک نظاره‌گر این بازی بود،  اظهار داشت: بازی از نظر تاکتیکی، نسبت به دیدار مرحله رفت لیگ بسیار بهتر بود. شاید حساسیت‌های این بازی اجازه نمی‌داد که نفرات عملکرد واقعی خود را نشان دهند اما تیم‌ها از نظر تاکتیکی خوب عمل کردند.

وی ادامه داد: فشار بازی‌های لیگ برتر بالا است و تیم‌ها مجبورند پنج روز یکبار به میدان روند. این موضوع باعث می‌شود که بازیکنان تحت فشار باشند و نتوانند از نظر فردی بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند.

وی افزود: البته در این دیدار «افشین کاظمی» بازیکن کراپ الوند که مدت‌ها از میادین دور بود، توانست بسیار خوب کار کرده و یکی از خوب‌های این دیدار حساس باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد عملکرد «وحید شمسایی» سرمربی گیتی‌پسند در قامت یک مربی در این فصل از لیگ برتر، عنوان کرد: من نمی‌توانم خوب بودن یک مربی را بگویم اما گل‌های بازی گیتی‌پسند و کراپ الوند تاکتیکی بود و تیم‌ها مالکیت توپ خوبی داشتند. مالکیت توپ مهم‌ترین عنصر اجرای تاکتیک است.

ناظم‌الشریعه افزود: امیدوارم با تمام شدن شرایط کرونایی، تماشاگران به سالن‌ها بیایند و بازی‌های لیگ برتر جذاب‌تر شده و کیفیت لیگ نیز بالاتر رود. کمیته فوتسال هنوز نتوانسته با یک تیم با کیفیت، دیدار دوستانه‌ای هماهنگ کند. از طرفی تیم ملی بسکتبال برای آمادگی در انتخابی کاپ آسیا و جهت آمادگی خود به مصاف تیم‌های لیگ برتری این رشته رفت.

ناظم‌الشریعه در مورد پیشنهاد بازی کردن تیم ملی فوتسال با تیم‌های لیگ برتری همانند تیم بسکتبال ایران، بیان داشت: این کار در کل کار خوبی نیست و تیم ملی بسکتبال نیز مجبور بوده که این کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: زمانی که ما به اردو می‌آییم، تیم های لیگی استراحت دارند. به نظر من این کار حرفه‌ای نیست. جام جهانی را پیش رو داریم و این رقابت‌ها اصلا شوخی‌بردار نیست. باید با تیم‌های خوب بازی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد شنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۲۸

همه دنیا مجبور به اینکار هستند چون بیمارى کرونا اجازه مسافرت نمیده بعدش میخواى بیایی بگى بازى نداشتیم؟!! فقط ناظم الشریعه دنبال بهانه براى باخت هست!!