کد خبر : 192970
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 15:51
-

آخوندی : پیشنهاد الزورا خیلی چشمگیر تر از تیم های ایرانی بود / بازیکنانی به تیم ملی دعوت می‌شدند که در باشگاه خودشان هم بازی نمی‌کردند!

آخوندی : پیشنهاد الزورا خیلی چشمگیر تر از تیم های ایرانی بود / بازیکنانی به تیم ملی دعوت می‌شدند که در باشگاه خودشان هم بازی نمی‌کردند!

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت: لژیونر شدن چالش‌های جدیدی را برای من به وجود می‌آورد؛ با وجود شرایط بهتر و ایجاد بستر پیشرفتی که در تیم الزورا برای خود متصور شدم تصمیم گرفتم دوباره لژیونر شدن را امتحان کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اعظم آخوندی پیرامون حضورش در لیگ برتر فوتسال بانوان عراق اظهار داشت: سال گذشته هم از همین تیم پیشنهاد داشتم ولی به دلیل قراردادم با تیم سایپا پیشنهاد این تیم را نپذیرفتم؛ پیش از شروع لیگ ایران مجدداً با تیم الزورا عراق وارد مذاکره شدم که مبلغ پیشنهادی بسیار خوبی نسبت به تیم‌های ایرانی داشت و همچنین لژیونر شدن نیز چالش‌های جدیدی را برای من به وجود می‌آورد؛ با وجود شرایط بهتر و ایجاد بستر پیشرفتی که در تیم الزورا برای خود متصور شدم تصمیم گرفتم دوباره لژیونر شدن را امتحان کنم.

بانوی لژیونر اصفهانی، در خصوص شرایط فعلی خود بیان داشت: شرایط خوبی دارم و تمرینات خود را به همراه مربی گلر اختصاصی انجام می‌دهم، به همراه دیگر بازیکنان تیم الزورا بازی‌های خوبی را برای تیمم انجام داده‌ایم و امیدوارم بتوانم این روند را حفظ کنیم تا هم به تیمم کمک کنم و هم‌چنین بتوانم نماینده‌ خوبی برای کشورم باشم.

وی، در خصوص کیفیت لیگ عراق اضافه کرد: فوتسال در عراق قدمت ۱۰ ساله دارد؛ غیر از تیم الزورا ۳ تیم دیگر از سطح بالای برخوردار هستند و رقابت برای قهرمانی بین این تیم‌ها مهیج و جذاب است.

آخوندی، در خصوص مقایسه لیگ عراق و مالدیو بیان کرد: لیگ عراق به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود ولی لیگ مالدیو به صورت تورنمت برگزار می‌شد؛ امتیازی که لیگ مالدیو دارد این است که هر تیم می‌توانست دو بازیکن خارجی بگیرد که از کشورهایی مثل ژاپن و تایلند بود ولی تیم عراق فقط می‌تواند یک بازیکن خارجی بگیرد.

بازیکن تیم الزورا عراق در مورد شرایط کنونی تیم ملی بیان کرد: به دلیل شرایط کرونا بیشتر از یک سال است که اردوهای تیم برگزار نمی‌شود؛ سال گذشته پس از اتمام لیگ قرار بود دو اردو برگزار شود که این اردو نیز مجدداً کنسل شد؛ مشکل دیگری که وجود داشت در خصوص لیست دعوت بازیکنان به تیم ملی بود، بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شدند کسانی بودند که حتی در تیم‌های باشگاهی خودشان هم بازی نمی‌کردند، امیدوارم امسال این مشکلات وجود نداشته باشد و کسانی که آماده هستند به تیم ملی دعوت شوند.

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان در پایان در خصوص درخشش خوبی که در لیگ عراق داشته تصریح کرد: اول لطف خدا بود که شامل حال من شد و بعد از آن تلاشی که حتی در دوران کرونا داشتم و تمریناتم را متوقف نکردم و سعی کردم همیشه در بالاترین سطح آمادگی باشم؛ همچنین از هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که در این موفقیت مؤثر بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.