کد خبر : 192925
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 12:48
-

پاداش قهرمانی آسیا با تورم صفر شد !

پاداش قهرمانی آسیا با تورم صفر شد !

کاپیتان جدید تیم ملی فوتسال زنان ایران با انتقاد از مسئولان فدراسیون فوتبال بار دیگر نسبت به عدم پرداخت پاداش قهرمانی جام ملت‌های آسیا انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاپیتان جدید تیم ملی فوتسال زنان ایران با انتقاد از مسئولان فدراسیون فوتبال بار دیگر نسبت به عدم پرداخت پاداش قهرمانی جام ملت‌های آسیا انتقاد کرد.

موضوع پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان در جام ملت‌های آسیا در دوره متوالی ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ بارها در رسانه‌ها مطرح شده و مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نیز تاکید کرده‌اند که این مطالبات پرداخت خواهد شد اما هنوز با ۳ سال از آخرین قهرمانی، خبری از پرداخت مطالبات نیست.

فرزانه توسلی کاپیتان جدید تیم ملی فوتسال زنان که یکی از اعضای مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال خواهد بود، درباره بدقولی‌های مکرر مسئولان و بی‌توجهی آن‌ها به پرداخت پاداش فوتسال زنان گفت: اگر مسئله بیماری کرونا پیش نمی‌آمد تا الان سومین جام ملت‌ها را هم پشت سر گذاشته بودیم؛ ۲۵ میلیون تومان شاید سه سال پیش به درد می‌خورد اما الان پولی نیست اما این فدراسیون حاضر نیست همان را هم پرداخت کند. ما در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ در شرایطی قهرمان آسیا شدیم که کشورهایی مثل ژاپن امکانات ویژه‌تری داشتند. همیشه وقتی از مسابقات برمی‌گردیم، ۲-۳ روز اول مورد استقبال قرار می‌گیریم و همه برای عکس گرفتن می‌آیند، اما بعد از آن فراموش می‌کنند. فکر می‌کنم فدراسیون پاداش ما را فراموش کرده است و آنقدر جابه‌جا شده که ممکن است رئیس جدید بگوید پرداخت آن به من ربطی ندارد.

توسلی هم‌چنین ادامه داد: امیدوارم هرکسی روی کار می‌آید، پاداش ما و فوتسال مردان را پرداخت کند چون حق بازیکنان است، برای آن زحمت کشیده‌اند و عرق ریخته‌اند؛ شاید اگر این پاداش را بیشتر کنند گوشه‌ای از زحمات بازیکنان را جبران کند. آنقدر در این سال‌ها اتفاقات بدی افتاده و فدراسیون بدهی‌هایی را بالا آورده که فوتبال و فوتسال را تحت تاثیر قرار داد، اما امیدوارم از ۱۰ اسفند به بعد شاهد اتفاقات خوبی برای فوتبال و فوتسال زنان و مردان باشیم‌.
منبع:ورزش ۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.