کد خبر : 193087
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1399 - 20:27
-

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران

افضل: از مسئولیت‌پذیری بازیکنان مس سونگون خوشحال هستم/ از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم

افضل: از مسئولیت‌پذیری بازیکنان مس سونگون خوشحال هستم/ از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم

مدیر فنی مس سونگون از پیروزی تیمش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون پس از پایان دیدار این تیم با ملی حفاری اهواز گفت: همان‌طور که دیدید، بازی خیلی خوبی بود و تیم حفاری تا جایی که بدنشان اجازه می‌داد خیلی خوب ظاهر شدند و تک موقعیت‌هایی هم جلوی دروازه ما داشتند.
مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: بچه‌های ما خیلی باهوش عمل کردند. برنامه‌ریزی کرده بودیم که یک بازی خیلی منسجم و با حساب‌وکتابی جلوی تیم ملی حفاری ارائه کنیم چون این تیم بالاخره تیم ریشه‌داری است. مطمئن باشید که این تیم در بازی‌های بعدی حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.
افضل در مورد مسئولیت‌پذیری بازیکنان مس سونگون ورزقان در شرایط مختلف اظهار داشت: همان‌طور که گفتم بچه‌هایمان خیلی باهوش عمل کردند و از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کردیم. برنامه‌های خیلی خوبی را در زمین انجام دادیم و بچه‌هایمان خوب دفاع کردند. خوشحال هستم که زمانی که ما ۷ بر صفر جلو بودیم، بچه‌هایمان احساس مسئولیت می‌کنند و به خوبی از حمله به دفاع برمی‌گردند و نمی گذارند
توپ وارد دروازه‌مان شود.
وی افزود: وقتی که یک تیم گل نخورد، شخصیت تیمی پیدا می‌کند، شخصیتی که نشان می‌دهد این تیم علی رغم اینکه زیاد گل می‌زند، می‌تواند گلی هم دریافت نکند. بچه‌های ما باید این را یاد بگیرند که در بازی‌های حساس هم همین روند را ادامه دهند.
مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون در پایان گفت: اگر ما اینجا بچه‌هایمان را به برگشت به عقب عادت دادیم، مطمئن باشید که در مراحل سخت‌تر هم بچه‌ها عادت می‌کنند که به عقب برگردند اما اگر به آن‌ها تأکید نکنیم و دستور تأکید به عقب را ندهیم، در بازی‌های حساس دچار مشکل می‌شویم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.