کد خبر : 193085
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1399 - 20:18
-

باغبانباشی: به دنبال حفظ شخصیت تیمی‌مان هستیم/ برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم

باغبانباشی: به دنبال حفظ شخصیت تیمی‌مان هستیم/ برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم

سرمربی مس سونگون از بازی با حفاری گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد باغبانباشی، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در مورد بازی تیمش مقابل ملی حفاری اهواز گفت: بازی خیلی خوبی بود، ما به دنبال ۳ امتیاز این دیدار بودیم و همان‌طور که دیدید، بچه‌هایمان تلاششان را کردند و به خواسته‌مان رسیدیم.
سرمربی مس سونگون ادامه داد: به هر حال تیم ملی حفاری با تمام نفراتش برای این بازی نیامده و برای بازی‌های آینده‌اش به دنبال اهدافی بود ولی ما مطمئناً برد می‌خواستیم تا بتوانیم جزو ۳ تیم باشیم و از گروهمان صعود کنیم.
وی افزود: خوشبختانه بچه‌ها تلاش و همت کردند و ۳ امتیاز لازم بازی را با اختلاف خیلی خوب کسب کردیم. ما برای بازی‌های آینده آماده‌ایم. به دنبال حفظ شخصیت تیمی‌مان در جدول هستیم. می‌خواهیم به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کنیم تا بتوانیم شخصیت تیممان را حفظ کنیم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص پیروزی در این بازی گفت: تیم‌ها اگر مقابل ما شکست بخورند، می‌گویند مقابل قهرمان شکست‌خورده‌ایم اما اگر به تساوی یا پیروزی برسند،می گویند که کار خیلی بزرگی کرده و مقابل تیم قهرمان امتیاز گرفته‌اند. این شرایط هم برای همه تیم‌ها وجود دارد. خدا را شکر که توانستیم در این بازی ۳ امتیاز را گرفته و برای بازی‌های آینده‌مان آماده شویم.
باغبانباشی در مورد شرایط مس سونگون یادآور شد: از باشگاه و آقای کافی که شرایط را برای تیم و بچه‌ها مهیا می‌کنند تشکر می‌کنم. همدلی و رفاقت لازم در تیم وجود دارد. مطمئناً رکن اصلی تیم ما همین رفاقت و همبستگی تیمی است که توانسته‌ایم تابدین جا به خوبی از آن استفاده کنیم. امیدوارم از ۲ بازی آینده نیز به سلامت عبور کرده و شخصیت تیمی‌مان را در جدول حفظ کنیم.
وی در مورد اینکه کادر فنی و بازیکنان مس سونگون چه برنامه‌ای برای دیدارهای آتی این تیم دارند، خاطرنشان کرد: مطمئناً در بازی‌های آتی به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم تا بتوانیم به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعدی صعود کنیم. این بازی برای ما تمام‌شده و باید برای دیدار با نمایندگان شیراز و مشهد آماده شویم.
سرمربی مس سونگون در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم شرایط تیمی‌مان را حفظ کرده و تمرکز ذهنی و آمادگی جسمی بچه‌ها بالا باشد تا روند کارمان صعودی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.