کد خبر : 193079
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1399 - 17:46
-

شمسایی: بازیکنان گیتی‌پسند باید تشنه گلزنی باشند/ امیدوارم تکلیف مرحله دوم به زودی مشخص شود

شمسایی: بازیکنان گیتی‌پسند باید تشنه گلزنی باشند/ امیدوارم تکلیف مرحله دوم به زودی مشخص شود

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازیکنان گیتی‌پسند هر لحظه باید تشنه گلزنی باشند و مشکل بی‌دقتی بازیکنان باید از جانب من حل شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی پس از پیروزی گیتی‌پسند برابر شهروند ساری در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دیدار بازی بسیار خوب و سراسر تاکتیکی از سوی هر ۲ تیم بود. سعید احمدعباسی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و ۴ گل زد و ۴۰ گل نیز نزد!
وی تصریح کرد: شهروند ساری نیز از ۳-۴ بازیکن تیم ملی امید بهره می‌برد که آینده فوتسال کشور هستند. این بازیکنان انگیزه کافی برای تقابل با بازیکنان با تجربه گیتی‌پسند را داشتند که شرایط را دشوار کرد.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند بیان کرد: در ابتدا ۲ گل از حریف خود پیش افتادیم که پس از آن توانایی زدن ۴ گل دیگر را داشتیم اما در ادامه تنبیه شدیم و ۲ گل دریافت کردیم.

شمسایی خاطرنشان کرد: در ابتدای نیمه دوم ۲ گل دیگر به ثمر رساندیم اما در پایان باز هم بازی را در اختیار تیم حریف دادیم. بازیکنان گیتی‌پسند هر لحظه باید تشنه گلزنی باشند و این مشکل باید از جانب من حل شود.
وی بیان کرد: خداراشکر در این دیدار پیروز شدیم و به مرحله بعد صعود کردیم و امیدواریم در دیدارهای آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تغییر در روند برگزاری مرحله دوم رقابت‌ها افزود: باید تکلیف برگزاری دور دوم به زودی مشخص شود تا باشگاه‌هایی که به صورت خصوصی هزینه می‌کنند متضرر نشوند

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهان دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷

خدایی گیتى اگر مربى اصفهانى داشت و اینطورى بازى مى کرد تا الان دو بار اخراج شده بود این چه وضع بازى کردنه ؟!!! به ۴ بچه نمیتونستید گل بزنید تازه ٣ تا گل خوردید ٣٠ تا هم نخوردید !!! زوج شمسایی و مشیرى!!!!! خخخ چه بلایى سر گیتى آوردند؟!!!

ناشناس دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵

یک فصل افتضاااااااااااح
هر کی دیگه بود تا حالا هزار بار برکنار شده بود

احمد سه شنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

بازیکنان گیتى هم مثل خودت فقط دنبال پول هستند مگه تو تشنه کار و فعالیت هستى ؟!! شماها اعتبار گیتى رو از بین بردید با این بازى هاى ضعیف و بى کیفیت تیم جوانان گیتى بود بهتر از شماها بازى میکرد