کد خبر : 192983
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1399 - 8:14
-

شهروند و حفاری با روحیه، مهمان گیتی پسند و مس سونگون

شهروند و حفاری با روحیه، مهمان گیتی پسند و مس سونگون

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال با میزبانی گیتی پسند و مس سونگون از حریفان با روحیه خود دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز (دوشنبه) برگزار می شود. در گروه اول و در مهمترین بازی تیم منصوری قرچک میزبان فردوس قم است. دو تیمی که خطر سقوط را هم احساس می کنند به خصوص منصوری که محکوم به پیروزی در بازی‌های باقی مانده خود است. محسن حسن زاده در تقابل با تیم سابق خود انگیزه زیادی دارد تا هم تیمش را برنده از میدان خارج کند و هم مقابل تیم شهرش سربلند باشد هر چند فردوسی‌ها با پیروزی مقابل مقاومت صدرنشین روحیه خوبی دارند.

شهروند ساری نیز که هفته قبل برد شیرینی مقابل منصوری کسب کرد با روحیه خوب به اصفهان آمده تا مقابل گیتی پسند به میدان برود. شاگردان شمسایی روند رو به رشدی داشتند و اگر می‌خواهند این وضعیت ادامه پیدا کند باید مهمان خود را که برای بقا می جنگد شکست دهند. بازی های قبل شهروند ساری در گیتی پسند با جنجال همراه بوده و باید دید باز هم این اتفاقات را شاهد هستیم یا نه؟ اهورا بهبهان هم که هفته قبل را به استراحت پرداخته این هفته میزبان کراپ الوند است. اهورا هم هنوز حاشیه امنیت خوبی در جدول ندارد و به همین دلیل برای بازی مقابل کراپ الوند انگیزه زیادی دارد.

در گروه دوم حساس ترین بازی در تبریز به میزبانی مس برگزار می شود. تیم حفاری که در هفته های اخیر روند خوبی داشته حالا این هفته به مصاف مس سونگون می روند. شاگردان علاسوند پس از غلبه بر سن ایچ برای تضمین بقای خود باید دست پر از میدان برگردند هرچند مسی ها نمی‌خواهند صدر جدول را از دست بدهند. سن ایچ ساوه که در سه هفته اخیر با سه باخت به بحران رفته این فرصت را دارد تا در بازی خانگی مقابل کوثر اصفهان به پیروزی رسیده و شرایط روحی خود را بهبود ببخشد. این در حالی است که کوثر همچنان خطر سقوط را احساس می‌کند. راگای تهران هم که هفته قبل مس سونگون را متوقف کرد این هفته به شیراز می رود تا شانس خود برای صعود از گروه را حفظ کند. شاگردان کشاورز اگر برنده بازی مقابل قعرنشین باشند همچنان بارقه امیدی برای صعود دارند. از دست دادن حتی یک امتیاز در این بازی ایمان را روانه پلی آف سقوط کرده ها خواهد کرد.

برنامه بازی ها به شرح زیر است:

گیتی پسند- شهروند ساری
منصوری قرچک- فردوس قم
اهورا بهبهان- کراپ الوند
مس سونگون- حفاری خوزستان
سن ایچ ساوه- کوثر اصفهان
ایمان شیراز- راگا تهران

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.