کد خبر : 193295
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 - 15:16
-

مرتضایی: راگا با تمام توان به مصاف فرش آرا می آید

مرتضایی: راگا با تمام توان به مصاف فرش آرا می آید

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره شرایط این تیم و کیفیت داوری‌های لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره بازی هفته بعد این تیم برابر راگای شهر ری اظهار داشت: بازی با راگای تهران سخت است. این تیم به عنوان اصلی‌ترین رقیب ما برای صعود به مرحله بعد شناخته می‌شود. در گروه ما تیم‌های سن ایچ ساوه و مس سونگون به مرحله بعد صعود کردند، البته ما به همراه راگای تهران شانس داریم تا به عنوان تیم سوم به مرحله بعدی راه پیدا کنیم. راگا در صورتی می‌تواند به مرحله بعد صعود کند که در ۲ بازی آخر به پیروزی دست پیدا کرده و از آن طرف ما هم در ۲ دیدار آخر ببازیم. در آن صورت کار به تفاضل گل کشیده خواهد شد و این احتمال وجود دارد که راگا در تفاضل گل از ما بهتر عمل کرده باشد.

راگا با تمام توان به مصاف ما خواهد آمد

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: در هر صورت بازی با راگا از حساسیت‌های زیادی دارد. اگر بتوانیم در ۲ بازی آخر یک امتیاز کسب کنیم می‌توانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. خدا را شکر بازیکنانم در شرایط خوبی دارند و همگی آماده بازی با راگا هستند.

با یک تساوی هم می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم

مرتضایی بیان داشت: بازی با راگا بیشتر از اینکه برای ما حکم فینال داشته باشد برای راگا اینگونه است، زیرا ما در جدول ۲۰ امتیازی هستیم و راگا ۱۴ امتیازی. این یعنی فاصله ما با راگا ۶ امتیاز است. بدین ترتیب تیم ما با یک تساوی هم می‌تواند به مرحله بعد صعود کند.

قوانین جدید باعث شده استرس داوران بیشتر شود

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره سطح داوری رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: به نظر من قوانین جدید باعث شده استرس داوران بیشتر شود. در ۲، ۳ بازی آخر لیگ برتر داوران با تجربه هیچ مسابقه‌ای را سوت نزدند. نمی‌دانم چرا اینگونه بود. کمیته داوران بهتر می‌تواند به این مسئله پاسخ دهد. کمیته داوران باید از داورانی استفاده کند که از تجربه بالایی برخوردار هستند.

در کنار داوران جوان باید از با تجربه‌ها هم استفاده شود

مرتضایی ادامه داد: به هر حال یا ما در فوتسال کم سابقه هستیم یا داورانی که برای بازی ما تعیین می کنند اولین قضاوت خود را انجام می دهند. به نظر من در بازی‌هایی که حساس است نباید از داوران جوان استفاده کنند، زیرا کار برای تیم‌ها سخت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.