کد خبر : 193311
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 1:07
-

مدیرعامل مس سونگون در گفتگو با Fut5al :

حالا دغدغه‌ای جز موفقیت مس سونگون ندارم/ اهدافی بالاتر از پوکر داریم/ مشکل پخش‌زنده با همگرایی استان حل شد

حالا دغدغه‌ای جز موفقیت مس سونگون ندارم/ اهدافی بالاتر از پوکر داریم/ مشکل پخش‌زنده با همگرایی استان حل شد

مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت: با لطف مدیران صنایع مس و موافقتی که با کمتر شدن مسئولیتم در شرکت مس ایران صورت گرفت، اکنون دغدغه‌ و وظیفه‌ای جز موفقیت باشگاه مس سونگون ندارم.

محمدرضا کافی پس از پیروزی مس سونگون ورزقان مقابل حفاری اهواز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: شکر خدا بازی بسیار خوب و هوشمندانه‌ای را تیم ما مقابل حفاری اهواز انجام داد و موفق شدیم با تدابیر کادر فنی با همان غیرت و جنگندگی همیشگی بازیکنان در کنار توجه به اخلاق، سه امتیاز ارزشمندی را بدست بیاوریم که صدرنشینی مس را تثبیت کرد.
وی که با صدور حکم رسمی مدیرعاملی باشگاه مس سونگون این روزها بیشتر در کنار تیمش حضور دارد، تشریح کرد: ابتدا باید از دکتر سعدمحمدی مدیر ورزشی مس تشکر کنم که همواره اعتماد ویژه‌ای به بنده داشته و دارند. به هر حال مدیریت و سرپرستی همزمان باشگاه مس و مسئولیت مدیریت حوزه وسیع روابط‌عمومی صنایع ملی مس، مسئولیت فوق‌العاده سنگینی بود که قدری شرایطم را سخت کرده بود اما در نهایت با لطف مجموعه با درخواست بنده موافقت شد تا بتوانم تمام انرژی و توانم را در حوزه باشگاه بزرگ مس سونگون ورزقان قرار دهم.
مدیرعامل باشگاه مس سونگون با اشاره به ادامه رقابت‌های پیش روی تیمش در لیگ‌برتر گفت: طبق برنامه کادر فنی بازی به بازی پیش می‌رویم و انشاالله با اتمام دور اول، برای حضور در جمع شش تیم آماده می‌شویم تا با قدرت تمام در این مرحله ظاهر شویم. تیم ما یک تیم با پتانسیل‌های بسیار بالاست که اهدافی بالاتر از کسب جام چهارم و پوکر قهرمانی را دنبال می‌کند.
کافی با اشاره به حضور مدیران ارشد ورزش استان آذربایجان شرقی و مس در بازی‌های این تیم از حمایت‌های صورت گرفته ابراز خرسندی کرده و گفت: به لطف خدا با همگرایی و اتحاد رخ داده از سوی مدیران استان اعم از آقایان دکتر بهتاج مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان، دکتر صفری و مهندس آل‌هاشم مدیر کل و قائم‌مقام محترم صدا و سیما و دکتر دهقانی نماینده محترم ورزقان و سایر مدیران مس ورزقان، از بازی با حفاری اهواز مشکل پخش‌زنده بازی‌ها که خواست به حق بازیکنان و کادر و همچنین هواداران و علاقمندان به مس سونگون در آذربایجان بود حل شد که باید همین جا از همه عزیزان مسئول تشکر کنم و امیدوارم مس سونگون با افتخارآفرینی‌های فنی و اخلاقی بار دیگر استان آذربایجان و خصوصا مردم عزیز ورزقان را سربلند کند.
گفتنی است مس سونگون روز گذشته در یک بازی پر گل موفق شد با نتیجه ۷ بر صفر از سد حفاری اهواز بگذرد و با ۲۳امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده‌بندی گروه دوم، جایگاه خود را تثبیت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.