کد خبر : 193345
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 10:54
-

عکس نوشت / چهره های نو فوتسالی ؛ امیدی برای امروز و فردا

عکس نوشت / چهره های نو فوتسالی ؛ امیدی برای امروز و فردا

دیدار جذاب و پرگل گیتی پسند و شهروند در حالی برگزار که با پخش زنده آن در شبکه سراسری ورزش ، تعداد زیادی از ورزش دوستان به تماشای آن نشستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دیدار جذاب و پرگل گیتی پسند و شهروند در حالی برگزار شد که با پخش زنده آن در شبکه سراسری ورزش ، تعداد زیادی از ورزش دوستان به تماشای آن نشستند.
جدای از ۷ گل زیبای و متنوع این دیدار که نشان از زیبایی های این ورزش و تلاش تیم ها برای بدست آوردن نتیجه بود ، چهره نمایی از جوانان و ستاره های فردای فوتسال ایران برای ورزش دوستان جالب توجه بود .
بازیکنان جوانی که با قهرمانی در رقابت های جوانان آسیا به تدریج جای خود را در تیم های لیگ برتری پیدا می کنند. بلال اسماعیلی ، مراد ناظری ، رضا قنبری و مسعود یوسف جدای از این دیدار در هفته های اخیر لیگ به خوبی خود را در تیم های شهروند و گیتی پسند جا انداختند و عصای دست مربیانشان هستند و شاید سید محمد ناظم الشریعه که همواره از عدم وجود بازیکنان جوان در لیگ انتقاد می کرد ، خوشحال تر از همه باشد و البته به شرطی که فرصتی برای این بازیکنان در اردوی تیم ملی بوجود بیاورد. فرصتی که پیش از این در آخرین اردو برای ناظری ایجاد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.