کد خبر : 193323
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 9:04
-

قدیمی های لیگ برای بقا در مرحله دوم می جنگند / جنگ صدرنشینی ادامه دارد

قدیمی های لیگ برای بقا در مرحله دوم می جنگند / جنگ صدرنشینی ادامه دارد

بعد از پایان یافتن مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال، تکلیف ۵ تیم گروه اول به صورت قطعی مشخص شد و در صورتی که تغییر خاصی در قوانین ادامه رقابت‌های لیگ برتر رخ ندهد، بازی‌های باقی مانده چهره تشریفاتی به خود خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از پایان یافتن مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال، تکلیف ۵ تیم گروه اول به صورت قطعی مشخص شد و در صورتی که تغییر خاصی در قوانین ادامه رقابت‌های لیگ برتر رخ ندهد، بازی‌های باقی مانده چهره تشریفاتی به خود خواهند گرفت.

پس از اتمام بازی‌های هفته دوازدهم، از گروه اول تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز به صورت قطع به فینال راه یافتند و کراپ الوند قزوین و اهورای بهبهان برای رسیدن به سهمیه سوم تلاش می‌کنند. هرچند اهورا تنها روی کاغذ شانس دارد و به همین دلیل می‌توان کراپ الوند را به عنوان تیم سوم صعود کننده به مرحله بعد معرفی کرد؛ اما در این میان اهورای بهبهان ضمن داشتن شانس صعود، از کاندیدا‌های سقوط به پلی آف نیز است.

تیم های اهورای بهبهان، شهروند ساری، فردوس قم و شهید منصوری قرچک به ترتیب شانس بیشتری برای ماندن در لیگ برتر دارند. هر چند این پیش بینی تنها روی کاغذ است و می‌توان شهید منصوری را هم یکی از تیم‌های سقوط کننده دانست؛ اما در این میان شهروند ساری و فردوس قم یکی از مهم‌ترین دیدار‌ها را هفته بعد برابر یکدیگر تجربه خواهند کرد تا برنده این دیدار ۶ امتیازی، گام بلندی برای ماندن در لیگ برتر بردارد.

تیم های شهید منصوری قرچک و فردوس قم که تنها یک بازی در لیگ برتر دارند، از اهورا و شهروندی که ۲ بازی دارند، شانس کمتری خواهند داشت.

دیدار هفته آخر شهروند ساری و اهورای بهبهان می‌تواند یکی از تاثیرگذارترین دیدار‌های چند فصل اخیر این ۲ تیم باشد.

بدین ترتیب می‌توان گفت سرنوشت اهورای بهبهان، فردوس قم و شهروند ساری برای ماندن در لیگ برتر در دستان خودشان است؛ اما منصوری قرچک کارش به اما و اگر کشیده است.

پس از اتمام هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال و از گروه دوم این رقابت‌ها، تیم های مس سونگون و سن ایچ ساوه به طور قطع به فینال راه یافته اند و فرش آرای مشهد با فاصله ۲ امتیازی تیم سوم این گروه است. راگای تهران برای صعود تنها روی کاغذ شانس دارد و به همین دلیل می‌توان فرش آرای مشهد را از همین حالا سومین تیم صعود کننده به مرحله بعد دانست. دیدار هفته بعد راگای تهران و فرش آرای مشهد بسیار مهم است و در صورت لغزش فرش آرا در هفته آخر، راگای تهران می‌تواند از این فرصت استفاده کرده و به جای فرش آرا به مرحله بعد صعود کند.

راگای تهران به هیچ عنوان سقوط نمی‌کند، اما ایمان شیراز قطعا به مرحله پلی آف سقوط کرده است. تیم های بازار‌های روز کوثر اصفهان و ملی حفاری اهواز به ترتیب شانس کمی برای ماندن در لیگ برتر دارند. باتوجه به این که ملی حفاری در لیگ برتر ۲ بازی دارد و کوثر یک دیدار، به نظر می‌رسد شانس کوثر اصفهان برای ماندن در لیگ کم باشد.

از همین رو بازی هفته آینده ملی حفاری اهواز و کوثر اصفهان بسیار تعیین کننده خواهد بود؛ زیرا هر کدام از تیم‌ها برنده میدان باشند، قطعا سقوط نخواهد کرد و تساوی در این دیدار به سود هیچ کدام از ۲ تیم نخواهد بود.
منبع:yjc

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.